Jump to content

bij je mod iets laten bewegen met 5 en 8

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

is het mogelijk om bijvoorbeeld net als de packer door op 5 en 8 te drukken dat die iets om hoog en om laag laat gaan ?

het moet wel op een auto zijn zodat autos niet van mijn aanhanger rollen :puh:

zo ja?

is er een tutorial over ?

zo nee ?

waarom niet ? :puh:

greetz woofer

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou een mod moeten zijn, en dan denk ik dat hij een auto moet gaan vervangen die al een klep omhoog en omlaag kon doen. Maar of het echt mogelijk is weet ik niet. Het zou wel vet zijn :D

Ik zal ook een op google kijken.

EDIT:

nope, krijg geen resultaten helaas... Misschien weet iemand anders nog wat?

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

ja idd,

want je kan denk ik wel het model vervangen die omhoog en omlaag gaat,

maar hoe de beweging zelf moet verandere blijft de vraag :puh:

Geplaatst:

Je kan de beweging zelf voor zo ver ik weet niet veranderen, wat je wel kan doen is b.v. de forklift vervangen. Maar als jij wil dat ze niet van je aanhanger afvallen, dan zou ik het zo even niet weten. Er zijn geen aanhangers waarbij er iets beweegt, dus als je de forklift ofzo zou vervangen dan kan het wel omhoog en omlaag als je erin gaat zitten, maar dan kan je het weer niet achter een vrachtwagen koppelen, alhoewel dat misschien te veranderen is met vehicles.ide. Dat zou je dus kunnen proberen.

Als het nou niet echt uit maakt wat voor voertuig, dan zou je gewoon eens naar voertuigen met een animatie moeten kijken en uitzoeken wat je wil, daar een mod voor maken, en klaar is kees.

Als je verteld op wat voor voertuig je dit wil doen, kan ik je misschien verder helpen.

Geplaatst:

nouw ,

mijn bedoeling was om op de dft30 daar heb ik al een rails etc op gemaakt blijft ook mooi liggen enzo

maar met samp heb ik zoms wel eens lag vooral als iemand anders rijd

dus daarom dacht ik, ik probeer eens iets omhoog te laten gaan zodat ie niet er achter uitvalt :puh:

greetz woof

Geplaatst:

Voor zover ik weet kan dat dus niet, je zal (volgens mij) sowieso een voertuig moeten vervangen wat al een animatie heeft, in dit geval zou je dus de Forklift kunnen gebruiken, aangezien dat(tenzij ik even iets vergeet) het enige voertuig is waarbij je een deel récht omhoog en omlaag kan laten gaan(dus niet dat het draait enzo).

EXIT heeft trouwens ergens zo'n soort voertuig gemaakt, een DFT30 met rails aan de zijkant die omhoog en omlaag gaan met num 2 en num 8. Moet je maar even zoeken in de model showroom, staat wel een topic van. Je kan hem natuurlijk ook PM'en.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...