GTA Haas Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Dit is mijn 1e en mooiste Signature, en deze keer Iron Man! Comments, en Rates graag! Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Tekst is niet mooi. Je BG is te druk en past niet echt mooi bij de render. Je kleurgebruik is te veel. Je BG zou ik minder druk maken en donkerder van kleur. Je render is daarentegen wel mooi ingeblend. Je tekst, ja, daar hebben meer mensen problemen mee. Ik raad je aan om wat tuts daarvan te volgen. Succes Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Het 1ste wat ik wil zeggen is dat ik niet kan geloven dat jij die hebt gemaakt. OT: Ik vind de effecten geweldig,maar het geheel past gewoon niet. Ik zie nergens 1 kleur van de render verwerkt in de achtergrond,wat het geheel dus niet laat passen. De effecten vind ik erg vet gedaan. Maar waar je echt over gestruikeld hebt is de tekst. Slecht geplaatst,verkeerde grootte en verkeerde kleur. Probeer hem eens op 12/14 px grootte aan de rechterkant van de render vlak bij de borst,ik denk persoonlijk wel dat het gaat passen. Maak er wat gloed rond etc. Zet hem dan op ong. 75% capiticy. En kies een ander mooi kleurtje! Rate:7.2/10 Veel succes verder nog met PS'en! Mvg,PTC. Bewerkt: 5 oktober 2008 door PiekeTheCat Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Bedankt, en geloof het nou maar! Heb wat gerommeld een klein beetje, daarom heb ik zoveel van die kleuren en effecten om Iron Mannetje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.