vw53steven Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Hallo allemaal Ik zat wel eens bij m'n vriend SA te spelen en hij had deze boerderij als save house, waar hij dus had opgeslagen maar bij mij zie ik niet dat het een save house is. Of word dit verder in de story line nog een save house? De boerdeij bevind zich in Leafy Hollow of zoiets foto's van de boerderij \/ Gr. Steven P.S. mij vriend had versie 1 van SA en ik heb 2 misschien dat het daaraan ligt Bewerkt: 5 oktober 2008 door vw53steven Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Deze boerderij zal géén safehouse van je worden, wat inhoud dat je vriend z'n SA gemod is. Ik zou, als je deze boerderij ook als safehouse wilt, proberen de mod op te zoeken doormiddel van Google. Veel succes ermee! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Die kan je gewoon kopen hoor. @Hieronder: Excuses, ik was in de war. Deze boerderij kan je wel kopen. Click here to view the SnapMap]Snapmap[/url] Bewerkt: 5 oktober 2008 door Bierbuikje Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Nee, een andere boerderij kun je als safehouse gebruiken als er op de radar een groen huisje staat. Als er niets bij staat is het geen safehouse, maar je moet er geloof ik wel een keer heen voor een missie van The Truth. Edit: Te laat. Bewerkt: 5 oktober 2008 door Lance_Ryder_Wilson Reageren
vw53steven Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Nee, een andere boerderij kun je als safehouse gebruiken als er op de radar een groen huisje staat. Als er niets bij staat is het geen safehouse, maar je moet er geloof ik wel een keer heen voor een missie van The Truth. dat klopt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Deze boerderij is de locatie voor de missie Are You Going to San Fierro? en eindbestemming in de missie Body Harvest. Standaard is dit geen safe house, er is maar één boerderij als safe house in de Badlands en die staat op wikigta genoemd als Whetstone safe house. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.