Jump to content

boerderij

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal

Ik zat wel eens bij m'n vriend SA te spelen en hij had deze boerderij als save house, waar hij dus had opgeslagen maar bij mij zie ik niet dat het een save house is. Of word dit verder in de story line nog een save house? De boerdeij bevind zich in Leafy Hollow of zoiets

foto's van de boerderij \/ Gr. Steven P.S. mij vriend had versie 1 van SA en ik heb 2 misschien dat het daaraan ligt

post-98194-1223232335_thumb.jpg

post-98194-1223232371_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:

Deze boerderij zal géén safehouse van je worden, wat inhoud dat je vriend z'n SA gemod is. Ik zou, als je deze boerderij ook als safehouse wilt, proberen de mod op te zoeken doormiddel van Google. Veel succes ermee! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, een andere boerderij kun je als safehouse gebruiken als er op de radar een groen huisje staat. Als er niets bij staat is het geen safehouse, maar je moet er geloof ik wel een keer heen voor een missie van The Truth.

Edit: Te laat. :cry:

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson
Geplaatst:
Nee, een andere boerderij kun je als safehouse gebruiken als er op de radar een groen huisje staat. Als er niets bij staat is het geen safehouse, maar je moet er geloof ik wel een keer heen voor een missie van The Truth.

dat klopt :Y

Geplaatst:

Deze boerderij is de locatie voor de missie Are You Going to San Fierro? en eindbestemming in de missie Body Harvest. Standaard is dit geen safe house, er is maar één boerderij als safe house in de Badlands en die staat op wikigta genoemd als Whetstone safe house. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...