Jump to content

Nintendo DS

ChristiaanGTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een Nintendo DS gekocht, en krijg er zo'n kaartje bij. Nou is mijn vraag. Waar moet ik DS spellen downloaden en hoe moet ik ze op dat kaartje zetten?

Moet dat met torrents?

Gr Christiaan.

Geplaatst:

Helaas mogen wij jou daar niet verder mee helpen. Waarom? Omdat dit onder Illegale Software staat, daarom mogen wij personen die erom vragen helaas niet helpen. :) Ik zou zeggen, ga naar de winkel kies een leuk en mooi spel uit die jij wilt, en koop 'm. ;)

Geplaatst:
Helaas mogen wij jou daar niet verder mee helpen. Waarom? Omdat dit onder Illegale Software staat, daarom mogen wij personen die erom vragen helaas niet helpen. :) Ik zou zeggen, ga naar de winkel kies een leuk en mooi spel uit die jij wilt, en koop 'm. ;)

Handig, geven ze je de mogelijkheid Nintendo DS spellen te downloaden, is het illegaal. Dat kaartje geven ze ook maar gewoon mee voor de lol, illegaal als het is. Steam is toch ook niet illegaal?

Geplaatst:

Downloaden van DS-spellen is legaal als je het originele spel ook hebt. Er worden echter ook spellen gedownload zonder dat men het originele spel heeft - illegaal dus. Aangezien wij niet kunnen zien of je het echte spel wel of niet hebt, is besloten om je gewoon weg niet te helpen, zodat we in ieder geval geen ondersteuning bieden aan illegale activiteiten.

Geplaatst:

Ohja ok, was al te lang niet meer hier geweest.

Bedankt, topic kan dicht.

>>> Door Froodooo: At your service!<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...