Jump to content

Beste ''Rock'' Band

Welke van deze hier is de beste ''Rock'' Band  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Kies uit :

• Metallica
      0
    • Kiss
      2
    • Guns 'N Roses
      1
    • Ramones
      0
    • Nirvana
      0
    • AC/DC
      1
    • Rage Agaist The Machine
      1
    • Bullet For My Valentine
      0
    • System of a Down
      0
    • Rammstein
      0
    • Anders.. Namelijk:
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Nou er valt niet veel meer te vertellen hé :sigaar:

Ik heb eigelijk voor alles gekozen maar niet aangevinkt. anders word het te druk :puh:

PS: Als je voor anders kiest, zeg dan ook ff welke;)

Dag mensen

Ohja het moet wel een RockBand Zijn he:P

Ciao :cya:^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Kiss,ACDC en GunsNRoses

En nog een paar andere maar die staan er niet bij

Bewerkt: door powerpats
Geplaatst:

Guns'n Roses zijn natuurlijk geweldig. Kiss en die andere carnavalgroeperingen viind ik de naam rock niet waardig. Dit zou dan toch meer in de trant van Hardrock of Punkrock komen.

Verder vind ik Boston een mooie rockband, en mogen The Who en Pinkfloyd ook zéker niet in de lijst ontbreken. Eind December vind de jaarlijkse Radio2 Top2000 weer plaats, o.a via de radio en via Radio2.nl/top2000

Hierin komen al deze bands, en overige topmuziek in een periode van 4 dagen voorbij gescheurd. Dan zal ik ze nog eens beluisteren, en dan nogmaals mijn stem geven. De meeste bands uit het lijstje hierboven ken ik namenlijk niet.

Geplaatst:

Wat betreft de wat oudere bandjes, staat The Who bovenaan mijn lijstje. Schandalig dat je die niet hebt toegevoegd! :-(

Nirvana en de Guns 'N Roses zijn natuurlijk ook tof, maar staan in mijn opinie onder The Who, die ik toch net wat vetter vind.

Tegenwoordig luister ik veel naar The Vines, maar dat is meer een indie-rockband, want de kans is groot dat je niet eens wist dat die band bestond. :clown:

Geplaatst:
Guns'n Roses zijn natuurlijk geweldig. Kiss en die andere carnavalgroeperingen viind ik de naam rock niet waardig. Dit zou dan toch meer in de trant van Hardrock of Punkrock komen.

Verder vind ik Boston een mooie rockband, en mogen The Who en Pinkfloyd ook zéker niet in de lijst ontbreken. Eind December vind de jaarlijkse Radio2 Top2000 weer plaats, o.a via de radio en via Radio2.nl/top2000

Hierin komen al deze bands, en overige topmuziek in een periode van 4 dagen voorbij gescheurd. Dan zal ik ze nog eens beluisteren, en dan nogmaals mijn stem geven. De meeste bands uit het lijstje hierboven ken ik namenlijk niet.

Kiss is ook gewoon rock maar dat heet Glamrock

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...