Beagle Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Woofer, hij bewerkt ook een orgineel En dat het een non-standard dff is wijst er op dat: -Je of niet het orgineel importeert; dan heeft Woofer wel gelijk -Of je hebt de scripts niet geinstalleerd Grz, Beagle Reageren
kasco Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Woofer, hij bewerkt ook een orgineel En dat het een non-standard dff is wijst er op dat:-Je of niet het orgineel importeert; dan heeft Woofer wel gelijk -Of je hebt de scripts niet geinstalleerd Grz, Beagle wat moet ik installeren:?:? Reageren
Beagle Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Je hebt de scripts toch wel (goed) geinstalleerd? Kams scripts, om dff te importeren. Grz, Beagle Reageren
kasco Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Je hebt de scripts toch wel (goed) geinstalleerd? Kams scripts, om dff te importeren.Grz, Beagle moet ik echt wat inatelleren als ik 3ds max opstart staat hij bij dat hamertje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.