Kloep Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Hey, In FF kan ik niet meer scrollen, maar in IE werkt het nog wel. Weet iemand hoe dit komt? Dank u Kloepie ^^ Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Scroll lock staat aan? of kijk anders eens in de opties van Firefox. Iniedergeval raar, ik had juist meer gekke dingen bij explorer, niks bij Firefox Reageren
Kloep Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Scroll lock staat aan? of kijk anders eens in de opties van Firefox. Iniedergeval raar, ik had juist meer gekke dingen bij explorer, niks bij Firefox Scroll Lock staat niet aan, aangezien hij het in IE wel doet. En van die opties snap ik niet veel Reageren
Kloep Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Niemand die het weet? Reageren
Kloep Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Niemand die een poging wilt wagen? Reageren
Kloep Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Niet >>> Door Thundercover: Dit is de laatste bump, anders blijven we aan de gang. <<< Nou, gooi er dan maar een slotje op, want dit heeft inderdaad geen zin Bewerkt: 13 oktober 2008 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.