gtaonline Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 ik heb een vraag hoe kan ik een mod die ik van internet heb in 3ds max,zmodeler of skechup krijgen alvast bedankt voor je hulp Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik dacht dat je een of andere shop nodig had om van normaal bestand naar TXD en DFF te wijzigen. Maar weet alleen het progje niet.Maar gewoon terug werken dan totdat je bij 3dsmax komt en daarna Sketchup, of gelijk. Zoveel verstand heb ik er nog niet van, maar zoeits heb ik wel begrepen. Hopelijk kan iemand anders je ook nog helpen Reageren
Beagle Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 @R[E]/\/\i!i! Soo, dat is een duidelijke uitleg En ik denk dat die ene "shop" TXD Workshop is Maarja... Om een dff in 3ds max of Gmax te laden, heb je Kam's Scripts nodig voor 3dsmax/Gmax. Uitleg zit bij de site en in de readme. Grz, Beagle Reageren
gtaonline Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 @R[E]/\/\i!i!Soo, dat is een duidelijke uitleg En ik denk dat die ene "shop" TXD Workshop is Maarja... Om een dff in 3ds max of Gmax te laden, heb je Kam's Scripts nodig voor 3dsmax/Gmax. Uitleg zit bij de site en in de readme. Grz, Beagle ok thx voor de uitleg Reageren
woofernl Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Gewoon een map waar je je werkje in opslaat en waar je je texturen ook in hebt staan, laatz, wOofer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.