Jump to content

opstart probleem bij new game


game_freak007

Recommended Posts

hallo mensen.

ik heb een irritant probleem.

ik heb een cd geleend van een vriend van mij van vice city en ik heb hem geinstaleerd.

ik starte vice city op en dacht dat ik het eindelijk kon spelen omdat ik dat vroeger bij een vriend op de ps2 speelde zodus nu kon ik een eigen carriére opstarten dacht ik maar toen ik new game wilde opstarten lade hij en ongeveer aan de helft kreeg ik zo een kotje:

unhandled exeption: c000005

at adress: 0048944c

en als ik ok druk werkt gta niet meer

wwat moet ik nu doen

mijn pc is windows vista en ik heb een andere pc van windows xp en daar kan ik vice city niet eens openen

plzz help me ik zou het zo graag spelen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, alles goed geinstalleerd zonder enige mods?

hoe bedoel je?? mods?

ik weet niet veel over computers xd

maar ik heb alles goed geinstaleerd hoor heb het zelfs 7 keer gedaan

Bewerkt: door game_freak007
Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar www.google.nl surft, en "gta 0048944c" invult als zoektermen krijg je een hele lijst met mensen die hetzelfde probleem hebben en er antwoorden op willen. In veel gevallen staat er ook een antwoord bij. Kijk bijvoorbeeld eens op deze site en ga het lijstje met mogelijke oplossingen eens af. Mocht het niet werken, dan kun je zelf met Google ook zoeken naar andere potentiële oplossingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een best domme vraag maar het kan wel eens gebeuren: Je gebruikt toch niet de CD die je in de PS2 stopt?

En ik hoor wel vaker dat Vice City slecht werkt op Vista, hoewel die het bij mij wél normaal doet. En het is wel vreemd dat hij het niet doet op XP, is de CD soms beschadigd? Of probeer op Vista eens een no-cd crack te downloaden? Je weet nooit dat er iets mis is met de CD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een best domme vraag maar het kan wel eens gebeuren: Je gebruikt toch niet de CD die je in de PS2 stopt?

En ik hoor wel vaker dat Vice City slecht werkt op Vista, hoewel die het bij mij wél normaal doet. En het is wel vreemd dat hij het niet doet op XP, is de CD soms beschadigd? Of probeer op Vista eens een no-cd crack te downloaden? Je weet nooit dat er iets mis is met de CD.

hnee er staat duidelijk op het hoesje PC cd-rom dus dek niej dat het vn ps2 is oftewel datie het om heeft gedraaid

mja mijn vriend zegt ook dat het niet duidelijk is op vista mja wilde het eens proberen mja er is bij alletwee nog geen scharam op de cd niet op de instal en de play dusjah kzout niet weten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...