Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan zal ik deze maar eens raten, ben trouwens blij dat ik de eerste mag zijn. :)

Laat ik maar eens beginnen met de achtergrond die je hebt gebruikt in je signature, deze vind ik vind ik een beetje rommelig en dat komt denk ik vooral omdat je in je render precies dezelfde kleuren hebt als in de achtergrond waardoor ik de render en de achtergrond erg moeilijk te onderscheiden vind, ook die blauw-paarse kleur vind ik niet erg mooi en deze komt naar mijn mening iets te vaak terug in je signature waardoor het nogal overheersend overkomt voor mij. De render is zoals ik hierboven ook al heb gezegd te moeilijk te onderscheiden en dat komt vooral door dat blauwe die je ook in je achtergrond hebt gebruikt dus die kan je dan eventueel beter weglaten, dat had ik tenminste zelf gedaan. De tekst vind ik verder wel leuk geprobeerd en ook goed gelukt, ook de plaatsing is goed dus die moet je vooral zo houden! De border is verder wel goed zo en daar heb ik verder niet iets interessants over te melden zoals meestal. :7

Nu ik hem heb gerate kom ik toch wel tot de conclusie dat dit niet een van je betere creaties is en ik hoop dat je het de volgende keer beter zult doen (wil natuurlijk niet zeggen dat deze oerlelijk is, ik zou het zelf niet na kunnen doen). Als je nog eens een creatie hier laat zien zal ik hem ook graag even voor je raten! ;)

Veel succes met Photoshop! ;)

Geplaatst:

Ik vind hem wel leuk, alleen hij is het contrast is geloof ik niet in orde...

Verder mooie kleuren , en leuk de text erin verwerkt.

Cijfer: 7,5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...