Jump to content

Mod als objeckt toevoegen aan server


Sjorszzz

Recommended Posts

Hallo,

Ik vroeg me af hoe je een al bestaande mod als objeckt kan toevoegen aan je server?

Want ik heb een mod waarmee je de gehele map van GTA San Andreas in een sneeuw paradijs kan veranderen.

Maar nu wil ik die mod in mijn server gebruiken.

Dus wie kan mij hierbij helpen?

Alvast Bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik vroeg me af hoe je een al bestaande mod als objeckt kan toevoegen aan je server?

Want ik heb een mod waarmee je de gehele map van GTA San Andreas in een sneeuw paradijs kan veranderen.

Maar nu wil ik die mod in mijn server gebruiken.

Dus wie kan mij hierbij helpen?

Alvast Bedankt _O_

Dit kan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik vroeg me af hoe je een al bestaande mod als objeckt kan toevoegen aan je server?

Want ik heb een mod waarmee je de gehele map van GTA San Andreas in een sneeuw paradijs kan veranderen.

Maar nu wil ik die mod in mijn server gebruiken.

Dus wie kan mij hierbij helpen?

Alvast Bedankt _O_

Dit kan niet.

Verklaar dit dan eens

Link to comment
Delen op andere websites

Mods worden gemaakt aan de client-side niet serverside

Als jij bijvoorbeeld een sneeuw-mod hebt geïnstallerd, zie alleen JIJ dat, de andere spelers niet.

Net als andere textures voor voertuigen.

Maar ik kan dus geen sneeuw in de (server) maken die iedereen kan zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alleen iets maken met CreateObject. Of gewoon als iemand connect een bericht zenden: "Ga naar <site> om de sneeuwmod te downloaden".

Hoe werkt dat dan precies met createobject?

En wat voor dingen kan je dr allemaal mee doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alleen iets maken met CreateObject. Of gewoon als iemand connect een bericht zenden: "Ga naar <site> om de sneeuwmod te downloaden".

Hoe werkt dat dan precies met createobject?

En wat voor dingen kan je dr allemaal mee doen?

lol....

lees eerst handleiding van PAWN dan maar + als je ff wacht een GTA MP client is op 52% en daar kan je mensen dingen laten downloaden van de server dan is dit wel mogelijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als je naar http://mtasa.com/dl-archive.html gaat en je download MTA:SA Race v1.1.1 . Dan zit er een map-editor bij. Installeer MTA:SA Race. En open de Map-Editor. Maak alles naar je wens. Object hier, object daar. Save 't op een plaats waar je het van weet. En dan ga je naar deze link klik je op 'Bladeren..' zoek je je .map bestand. En klik je op PAWN-Code for SA:MP. Dan krijg je een Pawn code. Plak die in pawno. En voilá je hebt objecten waar je ze wilt hebben.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...