S-te-Fan Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2013 Oviously Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2013 Ik zou enkel op dit kunnen komen: Het is voor de game geschreven. Heb hem wel niet gespeeld, maar is mijn favoriete band. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2013 Vind dat nou niet echt een nummer wat bij Batman past, maar misschien past het wel heel goed in die game. AoE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2013 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=rdMhTL5bZrs http://www.youtube.com/watch?v=5LDNEbaYcfY Bewerkt: 28 mei 2013 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2013 Eigenlijk vind ik de soundtrack uit De Sims 3 ook wel awesome. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-MessiaX- Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2013 (bewerkt) Eigenlijk vind ik de soundtrack uit De Sims 3 ook wel awesome. Welke? De sims 3 heeft honderden soundtracks >.< Een leuke uit de Sims 3 vind ik deze: ( zo voel ik me net alsof ik in zo'n mascotte-pak word gehezen. en dat ik dan uit zo'n Bollo-hoofd de wereld moet rondkijken ) Al vond ik The Sims 2 leukere soundtracks hebben ( die van 1 waren ook nice ) ... Bewerkt: 9 juni 2013 door -MessiaX- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2013 @Messia, gewoon standaard sims 3, build en buy mode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-MessiaX- Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2013 @Messia, gewoon standaard sims 3, build en buy mode. Ja, daar heb je dus ook nog iig 6 van ( iig 3 van de build mode , dan nog 3 buy mode soundtracks ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2013 Ik bedoel gewoon die 6 tesamen algemeen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2013 Megadeth - Never Dead. Speciaal geschreven voor de game Never Dead. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.