Jochem285 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Alvast bedankt dat je de tijd neemt om dit te lezen maar hier is me vraag, ik heb sanny builder (de nieuwste ja) gedownload maar als ik een .SCM bestand ermee wil openen krijg ik een rare error, bij bijv. MAIN.SCM krijg ik error 8 en bij andere krijg ik error 12.. :S Kan iemand mij helpen?? :S Reageren
Beagle Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Nou, als je noobmode hebt geinstalleerd kan je met sanny builder main.scm niet uitpakken. Gebruik dan Barton's Mission Builder. Die kan het wel decompilen. Grz, Beagle Reageren
Jochem285 Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Okee, ik zal het bekijken,, heeft dit ook verband met de andere .SCM files? Reageren
Beagle Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Andere scm files, bedoel je de externe die in de .img zitten bij de main.scm of cleo scripts? Grz, Beagle Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Andere scm files, bedoel je de externe die in de .img zitten bij de main.scm of cleo scripts?Grz, Beagle CLEO is standaart Sannybuilder. Het is namenlijk door seedman/seaman/whatever-die-niet-Barton-Waterduck mag heten, ontwikkeld. En over die errors. Dat is gewoon sannybuilder. Bij mij loopt alles al vast (ingame) als je alleen al compiled en decompiled. Sannybuilder had volgens mij wel een FAQ waar een aantal errors in stonden. En die FAQ doet het wonder boven wonder nog ook! Kijk anders even of jouw error daar ook bij staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.