Bjorn-Gta Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Hallo, Ik heb een scooter in me gta sa gegooid, alleen loopt hij wat sloompjes , Heeft iemand een goede handling, en kan iemand me ook even helpen hoe ik die erin zet/verander? Mvg Bjorn Reageren
Beagle Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 je hebt ook in het topic van Handling aanvragen gepost (heel, heel erg) Technisch gezien een dubbelpost Maarja, kijk maar ff in de Handling aanvraag topic, heb ik duidelijk antwoord gegeven Grz, Beagle Reageren
EXIT Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 een goede handeling voor een scooter bestaat niet aangezien een scooter niet fatsoenlijk kan reiden Reageren
woofernl Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 een goede handeling voor een scooter bestaat niet aangezien een scooter niet fatsoenlijk kan reiden pak gewoon de handling van de nrg, zakt ie mooi van daar etc egt vet Reageren
Beagle Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 een goede handeling voor een scooter bestaat niet aangezien een scooter niet fatsoenlijk kan reiden Daar ben ik het niet mee eens! De scooters rijden inderdaad verschrikkelijk BRAK maar je kan ze wel lekker opvoeren en er valt wat aan de handeling te doen. Ga maar wat kloten met die handling editor En wat Woofertje ook zei werkt ook goed Grz, Beagle Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Of zoek een andere scooter en kijk als iemand aar een handling bij heeft gemaakt Reageren
Beagle Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Of zoek een andere scooter en kijk als iemand aar een handling bij heeft gemaakt Of je hoeft niet te bumpen, je postcount gaat vanzelf wel omhoog als je hier lang genoeg blijft. Ik nam aan dat Bjorn al geholpen was, aangezien ik een handling uitleg had gepost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.