Jump to content

vraagje alweer

hendrik

Recommended Posts

Je kunt hem krijgen als je met een Vriendin date.

Ik weet niet welke maar dat kun je wel vinden met de zoekfunctie.

Volgende keer ook gebruiken als je een vraag hebt ;) .

Barbara is het dus. ;)

Bewerkt: door Mazzeltje
Delen op andere websites

Wat een geniale opmerking! Als je een achterlijke hawaishirt, een lompe strohoed, hele foute adidasschoenen en een verscheurde broek aan doet, dan ben je ook gewoon jij met een achterlijke hawaishirt, een lompe strohoed, hele foute adidasschoenen en een verscheurde broek.

Delen op andere websites

Wat een geniale opmerking! Als je een achterlijke hawaishirt, een lompe strohoed, hele foute adidasschoenen en een verscheurde broek aan doet, dan ben je ook gewoon jij met een achterlijke hawaishirt, een lompe strohoed, hele foute adidasschoenen en een verscheurde broek.

Man je moet zo niet uitvliegen op mij <_<

Ik zeg gewoon dat het politiepak niets speciaal is,

dat je bv niet in Area 69 ermee in kan. <_<

Delen op andere websites

ik vlieg niet op, ik maak op een wat minder subtiele manier iets duidelijk :puh:;)

maar een politiepak zorgt er inderdaad niet voor dat je zonder het leger achter je aan Area 69 in kan lopen, hoewel me dit ook vrij logisch lijkt

Delen op andere websites

ik vlieg niet op, ik maak op een wat minder subtiele manier iets duidelijk :puh:;)

maar een politiepak zorgt er inderdaad niet voor dat je zonder het leger achter je aan Area 69 in kan lopen, hoewel me dit ook vrij logisch lijkt

jah er zal maar een crimineel in een polietie pak zitten :o :o :puh: wat dan natuurlijk ook zo is <_< <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...