Jump to content

BTTF Mod

KoenKucharek

Recommended Posts

ik heb een vraag over de euto genaamd K.I.T.T. wats is een microham???

Je bedoelt MicroJam. Dat is dat je een andere wagen stil kunt zetten door er zegmaar op te schieten. :D Rij maar eens dicht tegen een auto aan en probeer het uit. :)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
heb jij een mod voor die auto "K.I.T.T" zou je die dan ff willen sturen of linkje sturen

ty

Voor welke GTA wil je K.I.T.T. hebben? VC neem ik aan? Ik kom hier en hier wel een K.I.T.T. tegen, maar ik vind ze persoonlijk niet echt mooi en volgens mij hebben ze ook niet al die extra functies, zoals de microjam die hierboven genoemd is. Bovendien weet ik niet eens zeker voor welke GTA ze gemaakt zijn. Deze K.I.T.T. uit dit topic is onderdeel van de 'BTTF' mod: Back To The Future. Daarbij krijg je de DeLorean uit alle BTTF delen, de tijdtrein en als bonus K.I.T.T. Allen met exclusieve SCM trucjes. Zo kun je met de DeLoreans tijdreizen en kun je met K.I.T.T. schieten.

Deze vrij bekende mod kun je met Google natuurlijk zo vinden. Een voorbeeld van een downloadsite is deze.

(Overigens weet ik niet precies wat deze versie van de mod bevat, zelf heb ik 0.2a en 0.2b gehad. Ik zie dat ze nu alweer bij 0.2d zijn...)

Edit: Dat heb ik nu altijd.. net als je gereageerd hebt op iemand's post kom je er achter dat hij daarnaast ook een heel eigen topic is begonnen...

Bewerkt: door K.O.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...