Addicted2 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Rates please! Ja, ik weet dat Dimitri Niko verraad, maar hij blijft een van mijn favo personages. [/font] EDIT: Oeps, ik zie nu pas dat ik de achtergrond niet heb verwijderd... Nouja, bij het raten moet je maar even de witte randen wegdenken. Bewerkt: 6 oktober 2008 door Addicted2 Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Toevallig ken ik deze afbeeldingen en renders, dus ik zag meteen al dat je werkelijk niets aan gedaan hebt, alleen het plak werkje en de witte randen (die denk ik dan even weg). Dus een echte rate ga ik je niet geven, daar heb je echt niets, goed bijna niets voor hoeven te doen. Als signature heeft het wel een leuk effect kwa indeling van de renders en background. Het enige pluspunt is het feit, dat het er wel leuk uitziet om te gebruiken Reageren
Addicted2 Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Idd, ik heb het idee ook alleen maar uitgewerkt, dit is niet een technisch hoogstandje ofzo, gewoon uitgeprobeerd, om te zien of het wat word. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.