MegaPilot Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Heej zou iemand een Signature willen maken? Ik heb een achtergrond namelijk deze: En een auto namelijk deze: Type: Een plaatje met een auto erin. Stijl: De auto links. Grootte: De grootte van m'n achtergrond dus 500 x 150. Afbeelding: Staat er al. Tekst: Die doe ik zelf met Paint. Rand: Gewoon de rand van m'n achtergrond. Kleuren: M'n achtergrond is soewieso goed. Render (optioneel): / Extra (optioneel): De bedoeling is gewoon: De auto verkleinen zodat hij in de achtergrond past. Liefst zou ik 'm links hebben, ik geef nu effe een voorbeeld: Je ziet: slecht uitgeknipt met Paint... De naam en tekst enzo doe ik zelf, gewoon auto verkleinen, uitknippen, links in het plaatje zetten, en het is klaar! De grootte van de auto ongeveer evengroot als op het voorbeeld. Alvast bedankt. MP. @ Kloep: Je bent geweldig!
Kloep Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Ik doe hem, post hem zometeen Ik wist niet of ik hem ook moest inblenden? Heb ik nog niet gedaan maar kan ik alsnog doen ^^ Veel plezier ermee @Hierboven: Weet ik ^^ @Hieronder: Dit word te eng.. Bewerkt: 6 oktober 2008 door Kloep
MegaPilot Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Ik doe hem, post hem zometeen Ik wist niet of ik hem ook moest inblenden? Heb ik nog niet gedaan maar kan ik alsnog doen ^^ Veel plezier ermee @Hierboven: Weet ik ^^ Ik hou van je. :$ Bedankt man! MP. @ Kloep: Rauwtch! Bewerkt: 6 oktober 2008 door MegaPilot
Recommended Posts