Cabyon Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Type: Een signature Stijl: Mooi, helder Grootte: De maximale toegestane grootte aub Afbeelding: Klik en graag alleen die jongen met de Duivel en deze graag:Klik met graag alleen Angus Young ( de middelste). En Met groote letters ACDC en daarachter die twee plaatjes ban die personen aub. Tekst: Geen tekst Rand: Wit Kleuren:De achtergrond zwart de kleuren van de personen graag zoals die op het tweede plaatje staan. Render (optioneel): Extra (optioneel): Alvast bedankt.
Arthis Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 I <3 AC/DC ^^ Deze doe ik wel voor je
Arthis Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Een sig hoort gewoon maar een render te hebben, of het is een stock met vet verschillende renders, maar deze twee plaatjes horen gewoon niet bij elkaar, en zijn dus ook niet goed te comineren in een sig.... ...en 500x150 vind ik kutmaten.
Cabyon Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik vindt hem mooi. Maar: - AC/DC wil ik rood s.v.p. - Die misten wil ik graag nog ´´mistiger´´ maar niet helemaal over de sig. - Made by Arthis mag rechtsonder in de hoek op lettertype 16 - 20, maar het oog moet op Angus Young en De rode Acdc vallen aub.
Arthis Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik vindt hem mooi. Maar:- AC/DC wil ik rood s.v.p. - Die misten wil ik graag nog ´´mistiger´´ maar niet helemaal over de sig. - Made by Arthis mag rechtsonder in de hoek op lettertype 16 - 20, maar het oog moet op Angus Young en De rode Acdc vallen aub. Zoiets als dit? http://img75.imageshack.us/img75/3935/acdc2copyvb0.jpg
Recommended Posts