Jump to content

Kun je modden als je alle missies nog moet doen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gta sa weer geinstalleerd maar dit keer wil ik het modden, kan dit als je alle missies nog moet doen. Zo ja is het dan wel verstandig om te doen of kun je beter wachten nadat alle missies gedaan zijn?

P.S: Weet iemand goede sites om een mod vandaan te halen?

mvg bikkel

Geplaatst:

Je kunt gewoon modden vanaf het begin, maar met sommige mods moet je een paar functies uitzetten om missies te halen, maar bij de meeste missies maakt het nietsuit of je hebt gemod of niet.

Goede modsites vind je in >dit< topic.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja op www.gtagarage.com volgensmij kan je veel mods downloaden.

En volgensmij kan je wel modden als je alle missie's nog moet doen.

Edit: Marvin was me al voor.

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

Back-up de bestanden die je verandert, dan kun je die wisselen als je weer gewoon missies wil spelen. Het ligt er aan wat voor mods je wil maken.

Geplaatst:
Back-up de bestanden die je verandert, dan kun je die wisselen als je weer gewoon missies wil spelen. Het ligt er aan wat voor mods je wil maken.

Klopt totaal niets van. Als ik een Auto download en ik zet hem in SA, en ik wil een missie doen. Dan kan ik gewoon die missie doen terwijl die auto in het spel zit, daarom is het gewoon onzin als je een missie wilt doen dat je dan die auto eruit moet halen en de originele terug in-game moet zetten..... :7

Geplaatst:

Je kan juist beter modden als je alle missies nog moet doen.

Omdat als je alles hebt uitgespeeld en je gaat daarna modden werken je savegames niet meer.(dit is niet met alle mods zo hoor ^_^ )

Je kan als je ng goede savegames hebt die je niet kwijd wilt daar eerts een kopie van maken voor de zekerheid.

En ook de bestanden die je gaat vervangen met modden eerst even een kopieren.

Dit hoeft niet, maar als je spijt van een mod krijgt kun je niet meer terug en zul je gta opnieuw moeten installeren.

En dan ben je meteen alle andere mods kwijd die je misschien niet kwijt wilde zijn :cya:

Geplaatst:

Je kan beter een 100% savegame doen voor te modden.

Soms heb je een missie met bv. de andromada, je hebt er mods voor waardoor ie groter word, waardoor ie vast in de grond gaat zitten, en dus makkelijk is of zelfs niet haalbaar.

Met Main.scm mods moet je een newgame beginnen.

Geplaatst:

Klopt totaal niets van. Als ik een Auto download en ik zet hem in SA, en ik wil een missie doen. Dan kan ik gewoon die missie doen terwijl die auto in het spel zit, daarom is het gewoon onzin als je een missie wilt doen dat je dan die auto eruit moet halen en de originele terug in-game moet zetten..... :7

Het klopt wel. :duh: Je kan inderdaad gewoon missies blijven doen met de meeste mods, maar als je een eigen SA aan het maken bent ofzo, en je wil ondertussen weer even een missie spelen in de gewone San Andreas, zonder gekkigheid, dan kan dat heel makkelijk. Ik zie niet waarom er helemaal niets van klopt. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...