EXIT Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) spongebob fiets: (gestole door octo) mtbike.rar Bewerkt: 10 oktober 2008 door EXIT Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 spongebob fiets: (gestole door octo) Wanneer komt de Relesaes? En wat vervangt het? Ik kan iig niet wachte Reageren
Beagle Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) hahaha, ik keek spongebob vroeger nog wel, weet precies welke aflevering dit is Mag ik hem downloaden ? Alleen jammer dat je alleen de wielen hebt vervangen, dat frame moet eigenlijk ook. Kan ik wel voor je doen En wat vervangt het? Ik kan iig niet wachte Ouch, ik denk de fiets Ik geloof de standaard, dus niet de mountainbike, of heb ik dat verkeerd? Grz, Beagle Bewerkt: 6 oktober 2008 door Beagle Reageren
joppie Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 hahah geweldig, mooi gemaakt! Ziet er goed uit. Ook een suggestie: zo'n auto/boot van spongebob.. Reageren
EXIT Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Ik zal hem morgen uploaden voor de spongebob fans. eigelijk zijn niet alleen de wielen vervangen maar de voorvork en achter vork ook. ander stuurtje. vervangt de mtbike. Ik ga morgen ook beginnen met de spongbob auto, maar ik beloof niets: Bewerkt: 6 oktober 2008 door EXIT Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Wat dacht je van de onzichtbare bootmobiel (Net als die ene cheat dat je alleen de wielen ziet, maar dan zonder de wielen ) Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 LOL, leuke mod. Je zou spongebob zelf erin moeten pleuren . Reageren
FerryN Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Alleen jammer dat je alleen de wielen hebt vervangen, dat frame moet eigenlijk ook. Kan ik wel voor je doen Door de belichting ziet het er anders uit, maar hij heeft de fram al verandert, en het stuur, en van zelf sprekend de wielen. Ontopic: Ziet er leuk uit, en hoop dat die Hamburgerwagen snel komt . KUTGW! Reageren
MFCL Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 whaha gaar ik hoop dat ie snel te downloaden is dikke wheelie Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 RELEASE RELEASE RELEASE Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 RELEASE RELEASE RELEASE Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Even zere neus: Release je hem nog of niet? Reageren
EXIT Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Ik zal hem voor jullie strakst als ik meer tijd heb even uploade. tjonge wist niet dat zo iets simpel gewild is download in bijlage eerste post Bewerkt: 10 oktober 2008 door EXIT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.