Jump to content

Windows XP zonder Internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb dus al een tijdje die Acer Veriton M-series computer met Linpus Linux erop, en eindelijk was er iemand die een schijfje van Windows XP had, dus ik erg blij, alles ging goed, maar net zoals Windows Vista had hij geen Internet connectie, ik heb dus gewoon standaard LAN-connectie naar een ADSL-modem, en hij herkent het gewoon niet, nu herkent mijn laptop en andere computer het wel, maar niet op die Acer, ik heb echt al van alles geprobeerd, maar het blijft gewoon! Nu heb ik geluk dat ik tenminste nog op iets op het Internet kan. Ligt het misschien eraan dat de Acer de Internet-drivers niet ondersteund van Windows? Maar ik krijg binnenkort misschien draadloos Internet van eXtra Small For IEDEREEN (XS4ALL) maar ik weet niet of hij dan wel draadloos ondersteund...

Groetjes, Harrison :cya:

Geplaatst:

heef het internet het wel op linux gedaan, zo ja dan zou windows geen problemen moeten geven, anders ff kijken of er ergens niet nog drivers missen.

Over dat draadlose, ik denk niet dat er een ingebouwde draadloze ontvanger inzit.. ik denk dat je die er zelf bij zou moeten kopen, dan moet je ff je complete specs droppen, daar valt dan wel wat uit te maken

Geplaatst:

Installeer alle Drivers van de PC. Dus ook de geluidskaart en de Netwerkkaaten (Draadloos en LAN). Dan moet het t gewoon doen. En voor IE, dat zit er al automatisch op geinstalleerd ^_^

Geplaatst:
Installeer alle Drivers van de PC. Dus ook de geluidskaart en de Netwerkkaaten (Draadloos en LAN). Dan moet het t gewoon doen. En voor IE, dat zit er al automatisch op geinstalleerd ^_^

das heel leuk maar hoe weet je zo zeker dat hij een geintergreerde draadloze netwerkkaart heeft..

Geplaatst:

das heel leuk maar hoe weet je zo zeker dat hij een geintergreerde draadloze netwerkkaart heeft..

Als je een netwerkkaart hebt zal je het zoiezo moeten installeren of je nou geintregeerd hebt of USB of nou met een Kaart van de KNP of een andere Provider. Hij zal alijd de kaart moeten installeren.

Geplaatst:

Hoe moet ik dan die drivers installeren? Via een gekopieerde schijf? En ik krijg misschien een draadloze modem van XS4ALL van 4MB/s...

Geplaatst:

die drivers zal je ergens moeten downloaden, moet je ff kijken wat voor netwerkkaart erinzit, over die draadloze modem, zal je tog een draaloze ondvanger in je pc hebbe moete zitten...

Geplaatst:

Wat heeft een geluidskaart überhaupt met internet te maken?

Hoe moet ik dan die drivers installeren? Via een gekopieerde schijf? En ik krijg misschien een draadloze modem van XS4ALL van 4MB/s...

Download hem via een andere computer en zet het op een USB stick en installeren maar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...