Mendez Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Heeft iemand voor mij een 100% savegame voor bij je nog nooit wasted en busted bent geweest en waarbij alle politie en brandweer en ambulance missie in 1 keer gehaald zijn bijvoorbeeld dat er bij lvl 12 78 branden geblust zijn en geen 79 en bij de taxi 50 mensen zijn weggebracht en geen 54 snapt u. Ik zoek gewoon de perffecte savegame Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Misschien staat er iets in de download sectie? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Dit bestaat volgens mij neit. Tenminste niet zonder Mods. Want dan kan je net zo goed gewoon een kleine CLEO mod maken waarbei je in het begin al meteen een Pick-up hebt dat je alles al hebt gedaan. Alleen is dit onmogelijk. Reageren
Mendez Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Dit bestaat volgens mij neit. Tenminste niet zonder Mods. Want dan kan je net zo goed gewoon een kleine CLEO mod maken waarbei je in het begin al meteen een Pick-up hebt dat je alles al hebt gedaan. Alleen is dit onmogelijk. Hoe moet je dat dan maken? Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Het is denk ik wel mogelijk, maar dan gaat er wel ontzettend veel uur inzitten, het verbaast me dat je niet vraagt de speeltijd onder de zoveel uur te houden Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Dé perfecte savegame is voor iedereen natuurlijk anders, maar persoonlijk vind ik dat _KoE_Mzungu zowat dé beste savegames heeft gemaakt. Deze kan je hier (V1) en hier (V2) downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.