MFCL Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) deze mod vervangt 1 van je homies texture en model ik heb lang aan de texure gewerkt er zijn geen bugs of kleine foutjes in gemaakt met: -Paint -GIMP -TXD Workshop ff lekker veel plaatjes posten **klik op de balk boven de plaatjes om ze orginele grote te tonen** ------------------------------------------------------------------------------------------------------- DOWNLOAD: KLIKO Bewerkt: 8 oktober 2008 door MFCL Reageren
Siriouz Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 hij is echt supermooi geworden! hij loopt vloeiend over, zoals een echte trui. mooi gedaan! Reageren
danny18 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 hmm nice work, echt vet die rood staat best goed Reageren
MFCL Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) tnx voor de reacties download-link in een minutje EDIT: download link is er veel plezier Bewerkt: 7 oktober 2008 door MFCL Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Hoe de fuck doe je die stunts dat is cool Reageren
MFCL Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Dat is een cleo3 mod die cj animaties laat doen Bewerkt: 7 oktober 2008 door MFCL Reageren
misterx133 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 khoop dat je model voor de vortex (dat botsautootjeh met motoren) bijna geconverteert kan worde naar 3ds max.... kheb er zin in om met dat ding te vliege greetz misterx133 Reageren
danny18 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 tnx voor de reacties download-link in een minutje EDIT: download link is er veel plezier Ik zie geen link of ik ben scheel Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Zo te zien is het een bloodz member, maar voor de rest is het geweldig! Bewerkt: 8 oktober 2008 door Ottoman 47 Reageren
MFCL Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) tnx voor de reacties download-link in een minutje EDIT: download link is er veel plezier Ik zie geen link of ik ben scheel ehm je moet gewoon in de 1e post kijken en dan op KLIKO drukken Zo te zien is het een bloodz member, maar voor de rest is het geweldig! lolz hoezo "voor de rest" ?? ben je voor de cribs dan? Bewerkt: 8 oktober 2008 door MFCL Reageren
danny18 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) tnx voor de reacties download-link in een minutje EDIT: download link is er veel plezier Ik zie geen link of ik ben scheel ehm je moet gewoon in de 1e post kijken en dan op KLIKO drukken Ik ben dus gewoon scheel ik heb het uitgetest en het werkt perfect Bewerkt: 8 oktober 2008 door danny18 Reageren
MFCL Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 tnx voor de reacties download-link in een minutje EDIT: download link is er veel plezier Ik zie geen link of ik ben scheel ehm je moet gewoon in de 1e post kijken en dan op KLIKO drukken Ik ben dus gewoon scheel ik heb het uitgetest en het werkt perfect moooooooooooooooooooi zo ik denk er over na om een hele gang te maken aleen daarvoor moet ik wel wat vette dff's vinden Reageren
danny18 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) moooooooooooooooooooi zo ik denk er over na om een hele gang te maken aleen daarvoor moet ik wel wat vette dff's vinden Vet dan ga ik het wel downloaden. welke dff wil je dan Bewerkt: 9 oktober 2008 door danny18 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Blauw is beter Heb je er ook een paar in Cripz stijl? Trouwens, Hij ziet echt dus echt goed uit, alleen die kleur... PS: Cripz 4 Life Bewerkt: 9 oktober 2008 door Dark_Zemy Reageren
MFCL Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) moooooooooooooooooooi zo ik denk er over na om een hele gang te maken aleen daarvoor moet ik wel wat vette dff's vinden Vet dan ga ik het wel downloaden. welke dff wil je dan gewoon als je een ..vet, stoer, +petje.. mensje ziet lopen over straat stuur een foto want dan kan ik de texture ervan veranderen Blauw is beter Heb je er ook een paar in Cripz stijl?Trouwens, Hij ziet echt dus echt goed uit, alleen die kleur... PS: Cripz 4 Life nah man.... BLOODZ-4-LIFE PS: als je een crib member wilt maken verander je tog het shirt van rood naar blauw met GIMP? Bewerkt: 9 oktober 2008 door MFCL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.