Jump to content

Een free rome SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe maak ik een Sript met een hele lege SA waar er willekeurig voertuigen spawnen? Ik wil namelijk een simpele Server hebben voor Zaterdag. Want dan is er een SAMP-Battle voor mijn gang. Dus dan wilde ik dat Vegeta en ik ook Admin zijn. Maar als ik dan een Server heb hoe krijg ik die in SAMP? Wie wil mij alles uitleggen en hoe ik een kale SA maak in SAMP?

Willekeurig Wapens spawnen enz. Gewoon een makkelijke Server met mij en Vegeta als Admin. Dat is alles wat ik zoek.

Geplaatst:
Kijk bij Random player spawns, alleen dan zet je de functie niet bij SetPlayerPos maar bij AddStaticVehicle.

Maar welk programma heb ik nodig om een Server te maken?

Geplaatst:

lol, jij wilt een server maken en een script maken binnen 3 dagen? doe niet zo gek :), heb je mischien ook 2 maanden de tijd?

Geplaatst:
lol, jij wilt een server maken en een script maken binnen 3 dagen? doe niet zo gek :), heb je mischien ook 2 maanden de tijd?

Ik wist niet dat het zo moeilijk was eerlijk gezegd. Want het enige wat ik wilde is dit:

• Stripped SA
  • Willekeurige Wapenspawnplekken
  • Willekeure Voertuig Spawns
  • 5 speelbare Personages.

Meer hoeft er niet in. Duurt dit dan zo lang?

Geplaatst:
Voor een wat meer ervaren scripter niet nee :)

Je kan misschien een gamemode van het SA-MP forum downloaden.

Wie op dit forum is ervaren met SAMP Scripting? Want ik wilde een Server voor mijn gang (DOS) maken. En die met een Password Locken. Dus wie meot ik vragen?

Geplaatst:

Misschien kun je eens >>dit<< forum doorneuzen? Daar vind je veel kant-en-klare scripts van verschillende mensen. Je download ze en je kan ze gebruiken! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien kun je eens >>dit<< forum doorneuzen? Daar vind je veel kant-en-klare scripts van verschillende mensen. Je download ze en je kan ze gebruiken! :tu:

en hoe beveilig ik een server met een WW? En hoe maak ik mensen Admin?

Een TDM server of wat voor een server?

Ik zoek een normale server. Free Rome

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
Probeer de zoekfunctie van dit forum is, geen moeite om een beetje eigen initiatief te tonen.
Geplaatst:
Probeer de zoekfunctie van dit forum is, geen moeite om een beetje eigen initiatief te tonen.

Ik zal eens kijken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...