NickyHendriks Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Ik open dit topic aangezien Rammstein mijn favoriete Band is. Hier kun je dus je meningen kwijt over deze Band. Hier zijn alle liedjes van Völkerball: Dus als je iets wilt zeggen over Völkerball kan het in dit topic. :cya: Bewerkt: 7 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Wanted Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Waren er niet meer nummers? Of verbeeld ik me dat maar? Ik vindt rammstein ook wel een goede band, ik luister er aardig vaak naar. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Waren er niet meer nummers? Of verbeeld ik me dat maar? Op Völkerball zijn er geen andere nummers bij. Ik heb ze nog op volgorde gezet ook. Maar er mist geentje. Anders is mijn Playlist op Youtube incompleet Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Hahaha mooi gedaan zamg0d1 ..... kan ik eens wat muziek gaan luistere ^^..... Ramstein ist toll! TTB Reageren
Masturmind Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Hahaha mooi gedaan zamg0d1 ..... kan ik eens wat muziek gaan luistere ^^..... Ramstein ist toll! TTB Agreed Rammstein Rulez Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Hahaha mooi gedaan zamg0d1 ..... kan ik eens wat muziek gaan luistere ^^..... Ramstein ist toll! TTB Agreed Rammstein Rulez Daarom is dit topic dus begonnen. Rammstein is mijn leven. Reageren
Wanted Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Waren er niet meer nummers? Of verbeeld ik me dat maar? Op Völkerball zijn er geen andere nummers bij. Ik heb ze nog op volgorde gezet ook. Maar er mist geentje. Anders is mijn Playlist op Youtube incompleet Oh, dan had ik vast en zeker een andere dvd in mijn hoofd. EDIT: Niet dus... Ik weet zeker dat ik die nieuwe dvd heb. Waar is Moskou? En London? Ik zie alleen Nimes Bewerkt: 8 oktober 2008 door Wanted Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Waren er niet meer nummers? Of verbeeld ik me dat maar? Op Völkerball zijn er geen andere nummers bij. Ik heb ze nog op volgorde gezet ook. Maar er mist geentje. Anders is mijn Playlist op Youtube incompleet Oh, dan had ik vast en zeker een andere dvd in mijn hoofd. EDIT: Niet dus... Ik weet zeker dat ik die nieuwe dvd heb. Waar is Moskou? En London? Ik zie alleen Nimes Oh zo. Ik dacht al. Maar ik vind Nimês gewoon de mooiste. En van Nimês staan ook meer op Yotuube want de rest is zeer moeilijk te vinden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Hahaha mooi gedaan zamg0d1 ..... kan ik eens wat muziek gaan luistere ^^..... Ramstein ist toll! TTB Ik zal even de link van mijn playlist in de hoofdpost zetten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb hier nog wat andere live liedjes van Rammstein: Weißes Fleisch Engel Wilder Wein Buck Dich <-- Als deze niet mag verwijder die dan maar (Vanaf 3:25 die bedoeling) Er zit namelijk een Dildo Act in. Gewoon kijken en je zal het vanzelf zien... Maar nog iets. Wat uit die dildo komt lijkt me gewoon Kalkwater ofzo Rammstein Mein Herz Brennt Seemann Bewerkt: 17 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.