::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Dag Gtagamers, Ik krijg binnenkort een brommobiel (ben net 16 ) waar ik het nodige aan wil doen; professioneel laten spuiten, opnieuw bekleden, lichtmetalen velgen, begrenzers er uit, en de radio wat opvoeren. Nou heb ik in principe 0,0% verstand van hoeveel watt nou perfect is voor een subwoofer, of wat nou echt DE perfecte combinatie is tussen subwoofer, versterker en boxen. Kan iemand mij hierbij helpen? Ik zoek een installatie die dikke, diepe bass geeft (voor de Hardstyle en Hiphop die geluisterd gaat worden) en geld is tot op zekere hoogte geen probleem. Zoals het nu staat heb ik nog info nodig over: -Een goede subwoofer -Mogelijk een versterker (Zal ik vast ook wel nodig hebben) -Tweeters, of gewoon boxen die bij de sub en de versterker passen. Alvast bedankt, Jeff. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Zou je niet eerst eens kijken wat voor een dynamo en accu dat ding heeft ? De gemiddelde versterker zuipt stroom. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Zou je niet eerst eens kijken wat voor een dynamo en accu dat ding heeft ? De gemiddelde versterker zuipt stroom. Geen probleem, dan gooi ik er nog wel een Accu bij (Maakt mij niks uit hoeveel ruimte het inneemt, zolang ik en mijn bijrijder nog maar normaal kunnen zitten ) Reageren
.Senne Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) smijt er dan een paar sony xplod tweetertjes in (2x400W), en een goed groot accuutje, en dan zou dat het wel moeten doen EDIT: ik denk dat 400W in totaal wel genoeg is voor soundz op n scooter, anders trilt de boel uiteen (als het echt een 'brommobiel' is Bewerkt: 8 oktober 2008 door senneken Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik bedoel zo'n ding he: (400 watt boxjes, en dan nog een sub erbij van ook rond de 400? Ik wil echt een sterk bass geluid/gevoel/trilling) Reageren
EXIT Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 gooi er een MTX jackhammer in als je echt lawaai wilt hebben Reageren
Fedmas Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hmmm.. Dat gaat je scooter niet overleven Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Hmmm..Dat gaat je scooter niet overleven Past ook niet En is 6000 watt. Bewerkt: 11 oktober 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 welja, een scootmobiel (ben belgisch he, hier noemt dat ding een scoot ) wil je enkel tweeters, of tweeters en een amp? of een volledige set met tweeters, woofers en een amp ofzo? sony xplod is altijd goed, en ook pioneer en blaupunkt natuurlijk als geld geen probleem is op z'n minst maar voor in totaal over de 1000 watt zou ik zeker niet gaan. Reageren
EXIT Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) welja, een scootmobiel (ben belgisch he, hier noemt dat ding een scoot )wil je enkel tweeters, of tweeters en een amp? of een volledige set met tweeters, woofers en een amp ofzo? sony xplod is altijd goed, en ook pioneer en blaupunkt natuurlijk als geld geen probleem is op z'n minst maar voor in totaal over de 1000 watt zou ik zeker niet gaan. in mijn belgie noemen we dat een brommobiel Bewerkt: 11 oktober 2008 door EXIT Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Scootmobiel is zo'n driewielig oma ding. Bewerkt: 12 oktober 2008 door Wazuup Reageren
2fast{0} Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Als je naar je plaatselijke auto dealer gaat, profile is een aanrader of Halfords waar ze veel boxen en verstarkers hebben, ook hebben ze daar een grotere dynamo en een grotere en sterkere accu die je de nodige stroom geven. Ik zou een Autoradio kopen, een versterker, een sub-woofer en een 2-tal boxen voor een mooi geluid. Je moet ook nog wat kabeltjes kopen, kroonsteentjes, en misschien een aan en uit knop als je hem niet op je contact kan aansluiten. Ik heb zelf een versterker met autoradio en boxen in mijn auto zitten. Wat ik je misschien nog aanraad is om een acculader te kopen op www.easyparts.nl voor als hij leeg is, en/of je kan ook nog bij Kijkshop nog een kleine zonnecel op je autootje aansluiten, die zorgt ervoor dat hij genoeg stroom geeft voor je lampen, en kan ook redelijk wat stroom krijgen voor je radio. In het totaal kost het je wel wat. Een goedkope radio is rond de €90,-, een 2-tal boxen komt op €80,- uit als je een goeie wilt, een versterker van 300 Watt bij halfords halen voor €60,- en nog kun je bij de halfords of bij de profile een sub-woofer halen en dan kom je ook nog vrij voor boxdraad en kroonsteentjes, die beide te vinden zijn bij Formido. Ik hoop dat het lukt, muziek in de scooter of in je brommobiel is van een belangrijke zaak. Voor kleine versterkers raar ik je Kijkshop aan! Reageren
.Senne Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 in mijn belgie noemen we dat een brommobiel waar in jouw belgië dan? ik woon juist buiten brussel, in asse en wazuup: dat ding is bij ons 'een oude-wijvenkarretje'[/font] (spoiler voor het oneerbiedig klinken ) ontopic: valt niet veel meer te zeggen, 2Fast heeft gesproken Reageren
tjoef Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 welja, een scootmobiel (ben belgisch he, hier noemt dat ding een scoot )wil je enkel tweeters, of tweeters en een amp? of een volledige set met tweeters, woofers en een amp ofzo? sony xplod is altijd goed, en ook pioneer en blaupunkt natuurlijk als geld geen probleem is op z'n minst maar voor in totaal over de 1000 watt zou ik zeker niet gaan. in mijn belgie noemen we dat een brommobiel En in mijn België (Noord-Antwerpen) kennen we beide woorden niet zet eens een fotootje! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Brommobiel aka 45 km mobiel aka pruttelje aka rijbewijsAM bakkie Meestal hebben ze twee of drie cylinders, en ze mogen maar 45. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.