FerryN Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Brommobiel aka 45 km mobiel aka pruttelje aka rijbewijsAM bakkie Meestal hebben ze twee of drie cylinders, en ze mogen maar 45. Wooo, das een fucking grote RICER! Reageren
EXIT Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 welja, een scootmobiel (ben belgisch he, hier noemt dat ding een scoot )wil je enkel tweeters, of tweeters en een amp? of een volledige set met tweeters, woofers en een amp ofzo? sony xplod is altijd goed, en ook pioneer en blaupunkt natuurlijk als geld geen probleem is op z'n minst maar voor in totaal over de 1000 watt zou ik zeker niet gaan. in mijn belgie noemen we dat een brommobiel En in mijn België (Noord-Antwerpen) kennen we beide woorden niet zet eens een fotootje! en waar is jou Noord-antwerpen dan wel want in Hoogstraten noeme dat gewoon een brommobiel Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Brommobiel aka 45 km mobiel aka pruttelje aka rijbewijsAM bakkie Meestal hebben ze twee of drie cylinders, en ze mogen maar 45. Maar ze kunnen wel sneller hoor ^^ @ 2fast{0}: Hartstikke bedankt voor de info, zolang de bedragen die jij opgenoemd hebt, ben ik tevreden. Heb inmiddels al een autoradio geregeld (Gekocht mensen, gekocht ) En ik zal zeker eens langs bij Profile of Halfords. Ik denk dat ik het er daar ook in laat zetten, lekker makkelijk en een hoop gedonder minder. NOg even wat reacties op hierboven geposte posts: -Waarom niet meer als 1000 Watt? Tril ik dan weg? -Moge het duidelijk wezen dat ik zo'n autootje krijg, niet een scooter -Een Jackhammer is volgens mij even groot als mijn Brommobiel (Anders had ik het overwogen btw) -Bedankt voor de info! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Brommobiel aka 45 km mobiel aka pruttelje aka rijbewijsAM bakkie Meestal hebben ze twee of drie cylinders, en ze mogen maar 45. Maar ze kunnen wel sneller hoor ^^ @ 2fast{0}: Hartstikke bedankt voor de info, zolang de bedragen die jij opgenoemd hebt, ben ik tevreden. Heb inmiddels al een autoradio geregeld (Gekocht mensen, gekocht ) En ik zal zeker eens langs bij Profile of Halfords. Ik denk dat ik het er daar ook in laat zetten, lekker makkelijk en een hoop gedonder minder. NOg even wat reacties op hierboven geposte posts: -Waarom niet meer als 1000 Watt? Tril ik dan weg? -Moge het duidelijk wezen dat ik zo'n autootje krijg, niet een scooter -Een Jackhammer is volgens mij even groot als mijn Brommobiel (Anders had ik het overwogen btw) -Bedankt voor de info! Ik weet niet of er een radio aansluiting in de brom mobiel zit, maar zo niet wil ik je nog best helpen met het aansluiten aangezien ik zelf ook een auto radio in mijn scooter heb. Reageren
EXIT Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik weet niet of er een radio aansluiting in de brom mobiel zit, maar zo niet wil ik je nog best helpen met het aansluiten aangezien ik zelf ook een auto radio in mijn scooter heb. in bijna ale brommobieltjes zit een radio. En wat is er nu moeilijk aan een radio aansluiten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik weet niet of er een radio aansluiting in de brom mobiel zit, maar zo niet wil ik je nog best helpen met het aansluiten aangezien ik zelf ook een auto radio in mijn scooter heb. in bijna ale brommobieltjes zit een radio. En wat is er nu moeilijk aan een radio aansluiten. Sommige mensen (waaronder ik) hebben daar dus helemaal geen verstand van. Dus hulp zal dan wel goed van pas komen. Reageren
EXIT Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik weet niet of er een radio aansluiting in de brom mobiel zit, maar zo niet wil ik je nog best helpen met het aansluiten aangezien ik zelf ook een auto radio in mijn scooter heb. in bijna ale brommobieltjes zit een radio. En wat is er nu moeilijk aan een radio aansluiten. Sommige mensen (waaronder ik) hebben daar dus helemaal geen verstand van. Dus hulp zal dan wel goed van pas komen. Ik bouw op men werk hele sturings kasten voor machienes, maar ik kan geloven dat er mensen zijn die geen verstand hebben van electro. net zoals ik geen verstand heb van Mode Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Zit standaart een radio in, in een brommobiel, maar bedankt voor de eventuele hulp (Ik PM je wel als ik je nodig heb xD) Om nog even terug te komen op radio in scooter; Koop gewoon een soundboard! Rood-wit kabeltje erin met een mp4 speler eraan en je hebt geluid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.