Jump to content

4 star wanted leven op airside


punx69

Recommended Posts

als je het airside gedeelte van de luchthaven in gta IV betreed krijg je 4 sterren wanted level. is er een manier om die niet te krijgen. bijvoorbeeld door er met een bepaalde auto op te rijden of in bepaalde kleding te lopen zo ja waar vind ik die auto of kleding

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er zijn geloof ik geen manieren om de 4 sterren politie te kunnen ontwijken

Ik weet niet precies waar de grens ligt, maar je kan toch op sommige plaatsen op het vliegveld komen zonder dat je 4 sterren politie achter je aan krijgt

Bewerkt: door Wiermans
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kun je bepaalde tijd onontdekt blijven, zo'n 10 seconden ongeveer. Het maakt niet uit waar je binnenkomt, na een aantal seconden krijg je sowieso een Wanted Level, of je nu in een speciale auto rijdt of niet.

Als je het vliegveld op je dooie gemak wilt verkennen, moet je in multiplayer een "Party Mode" opstarten. Dan ben je alleen en kun je zonder Wanted Level naar het vliegveld (en andere eilanden als je die nog niet hebt vrijgspeeld). Je kunt nu ook elk ander gebied waar je normaal 4 sterren bij krijgt betreden (zoals het Civilisation Commitee).

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er zijn geloof ik geen manieren om de 4 sterren politie te kunnen ontwijken

Ik weet niet precies waar de grens ligt, maar je kan toch op sommige plaatsen op het vliegveld komen zonder dat je 4 sterren politie achter je aan krijgt

volgens mij krijg je pas politie als je echt bij de vliegtuigen zelf bent, dit is ongeveer de grens

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...10,311|795,335|

763,358|747,399|791,417|832,390|870,354|882,306|857,262|823,223|786,208|751,214

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er zijn geloof ik geen manieren om de 4 sterren politie te kunnen ontwijken

Ik weet niet precies waar de grens ligt, maar je kan toch op sommige plaatsen op het vliegveld komen zonder dat je 4 sterren politie achter je aan krijgt

volgens mij krijg je pas politie als je echt bij de vliegtuigen zelf bent, dit is ongeveer de grens

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...10,311|795,335|

763,358|747,399|791,417|832,390|870,354|882,306|857,262|823,223|786,208|751,214

Je krijgt toch pas politie als je hier bent

Op de banen van het vliegveld en bij de toren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...