MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Heej forummertjes. Ik vond dit. 200 euro is wel erg veel hoor... Wat denken jullie over de prijs? Veel? Ik vind van wel... MP. Btw: Ik heb ook gezien dat het artikel dateert van 20 augustus. Bewerkt: 7 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik vind het wel duur 200 euro 30 tot 100 euro vind ik wel normaal. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Ik vind het wel duur 200 euro 30 tot 100 euro vind ik wel normaal. Dat is wel heel erg weinig he... Mocht het nou dezelfde prijs zijn als die van de Slim/Lite, dat zou ik wel kunnnen verstaan... MP. Bewerkt: 7 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Masturmind Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik vind het wel duur 200 euro 30 tot 100 euro vind ik wel normaal. Dat is wel heel erg weinig he... Mocht het nou dezelfde rpijs zijn als die van de Slim/Lite, dat zou ik wel kunnnen verstaan... MP. Ben ik het mee eens 200 vind ik nogal veel Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Ben ik het mee eens 200 vind ik nogal veel Eindelijk niet zo'n rijkeluisjongetje die zegt dat het voor niks is... Met 100 euro koop je een PS2+controller, spiksplinternieuw in de winkel... MP. Bewerkt: 7 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ben ik het mee eens 200 vind ik nogal veel Eindelijk niet zo'n rijkeluisjongetje die zegt dat het voor niks is... Met 100 euro koop je een PS2+controller, spiksplinternieuw in de winkel... MP. sorry dat ik het zeg maar een ps2 is toch niks waard kan het zelf weet want ik heb er vroeger me geld aan verkloot 200 is normaal hoor niet alles is goedkoop hoor en ze maken het niet duur omdat het slecht is hoor volgens miij is dat veel beter als een ps2 xD Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ben ik het mee eens 200 vind ik nogal veel Eindelijk niet zo'n rijkeluisjongetje die zegt dat het voor niks is... Met 100 euro koop je een PS2+controller, spiksplinternieuw in de winkel... MP. sorry dat ik het zeg maar een ps2 is toch niks waard kan het zelf weet want ik heb er vroeger me geld aan verkloot 200 is normaal hoor niet alles is goedkoop hoor en ze maken het niet duur omdat het slecht is hoor volgens miij is dat veel beter als een ps2 xD Het is gewoon een psp met een wat beter beeld. De enigste reden dat Sony een nieuwe op de markt brengt is om het modden tegen te gaan. Dat dagten ze ook met de Slim and Lite. DUS NIET! Na 3 dagen gecracked door M33. Het zelfde verhaal voor de ps1 en ps2. De klijne vernieuwde versie van de psx had een ander moederbord waar geen plek was voor een modchip. (overigens tig andere chips voor die versie op de markt verschenen) De enige reden waarom ze het voor de psp wel overnieuw doen is omdat de kleinere versie van de ps2 zeer moeilijk te modden was. Maar om dat ding nog een beetje te laten verkopen doen ze er een net wat helderder schermpje in en nog wat zooi waar je geen reet aan hebt. Net als de Slim and Lite. (niks tegen hoor, ik heb zelf ook een slim and lite. Omgebouwd en al ) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 sorry dat ik het zeg maar een ps2 is toch niks waard kan het zelf weet want ik heb er vroeger me geld aan verkloot 200 is normaal hoor niet alles is goedkoop hoor en ze maken het niet duur omdat het slecht is hoor volgens miij is dat veel beter als een ps2 xD Dimmen over de PS2! Een PS2 is veel beter dan een PSP, de graphics zijn beter, ik ga niet alle dingen die beter zijn aan de PS2 opnoemen... Een console uitschelden doe je met argumenten... Ik antwoord niet meer over dit Offtopic. MP. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 sorry dat ik het zeg maar een ps2 is toch niks waard kan het zelf weet want ik heb er vroeger me geld aan verkloot 200 is normaal hoor niet alles is goedkoop hoor en ze maken het niet duur omdat het slecht is hoor volgens miij is dat veel beter als een ps2 xD Dimmen over de PS2! Een PS2 is veel beter dan een PSP, de graphics zijn beter, ik ga niet alle dingen die beter zijn aan de PS2 opnoemen... Een console uitschelden doe je met argumenten... Ik antwoord niet meer over dit Offtopic. MP. En jij wou zeggen dat jij duidelijk uitlegt waarom jij de PSP-3000 te duur vind... :& Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 En jij wou zeggen dat jij duidelijk uitlegt waarom jij de PSP-3000 te duur vind... :& 200 euro komaan zeg! Waarom begrijpt niemand me dat dit duur is? MP. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 En jij wou zeggen dat jij duidelijk uitlegt waarom jij de PSP-3000 te duur vind... :& 200 euro komaan zeg! Waarom begrijpt niemand me dat dit duur is? MP. Mij hoor je niet zeggen dat ik het goedkoop vind, maar zelf zeg je dat je je mening moet typen met argumenten terwijl je het zelf ook niet eens doet. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 En jij wou zeggen dat jij duidelijk uitlegt waarom jij de PSP-3000 te duur vind... :& 200 euro komaan zeg! Waarom begrijpt niemand me dat dit duur is? MP. Dat is toch normaal voor een handheld? Apparaten en in het speciaal consoles kosten veel geld. Trouwens, het enigste argument dat je voorlegt tussen de PS2 en de PSP is dat de PS2 betere graphics heeft? Beetje zwak, niet? Een PSP kan je overal mee naartoe nemen, en heeft meer mogelijkheden dan de PS2; bijvoorbeeld muziek afspelen en de internetbrowser. Een PS2 heeft dan weer een groot scherm (hangt af van de tv), is nu niet zo duur meer en heeft mooie games. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Dat is toch normaal voor een handheld? Apparaten en in het speciaal consoles kosten veel geld. Trouwens, het enigste argument dat je voorlegt tussen de PS2 en de PSP is dat de PS2 betere graphics heeft? Beetje zwak, niet?Een PSP kan je overal mee naartoe nemen, en heeft meer mogelijkheden dan de PS2; bijvoorbeeld muziek afspelen en de internetbrowser. Een PS2 heeft dan weer een groot scherm (hangt af van de tv), is nu niet zo duur meer en heeft mooie games. In een ander topic heeft M4X dat ook gezegt, ik vind dat wel een punt maar de PS2 heeft wel meer games... We dwalen wat af van het eigenlijke onderwerp... Die prijs vind ik nog altijd veel te veel... MP. Bewerkt: 7 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Wat hierboven al gezegd werd, enige verbetering is het beeld (wow je kan nu ook spelen als de zon op je beeld schijnt) en het zou het tegengaan van modden moeten stimuleren. En dat voor 200 Euro Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 sorry dat ik het zeg maar een ps2 is toch niks waard kan het zelf weet want ik heb er vroeger me geld aan verkloot 200 is normaal hoor niet alles is goedkoop hoor en ze maken het niet duur omdat het slecht is hoor volgens miij is dat veel beter als een ps2 xD Dimmen over de PS2! Een PS2 is veel beter dan een PSP, de graphics zijn beter, ik ga niet alle dingen die beter zijn aan de PS2 opnoemen... Een console uitschelden doe je met argumenten... Ik antwoord niet meer over dit Offtopic. MP. ok je wilt argumenten ik geef ze (je weet niet wat je vraagt xD) - graphics van een ps2 zijn niet van deze tijd wat lelijk ze maken nog mooiere tekenfilms - ps2 loopt vaak vast - voor ps2 maken ze geen goede spellen meer - voor de psp zijn er teminste goede games .... BESLUIT:PSP ps2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.