Jump to content

PSP-3000

MegaPilot

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ok je wilt argumenten ik geef ze :puh: (je weet niet wat je vraagt xD)

- graphics van een ps2 zijn niet van deze tijd wat lelijk ze maken nog mooiere tekenfilms :7

- ps2 loopt vaak vast

- voor ps2 maken ze geen goede spellen meer

- voor de psp zijn er teminste goede games

....

BESLUIT:PSP :tu::dans: ps2 :duh::erm:

Graphics zijn wel nog van deze tijd.

M'n PS2 is nog nooit vastegelopen.

Voor PS2 maken ze SOCOM, FIFA,PES,Need For Speed,...

Voor de PSP zijn er goeie games ja, maar ook voor de PS2.

Ze zijn alletwee goed, maar PS2 heeft nog altijd betere graphics dan de PSP, want waarom denk je dat ze SA niet op PSP hebben laten uitkomen?

Juist ja, de PSP kan dat niet aan.

VCS heeft lekker veel laadtijden.

MP.

Nu wel weer verder kibbelen over 200 euro. :)

Edit: Zoveelste typfout verbeterd.

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

14

• Rullez

6

• End Of The Riot

6

• Zaahed

1

Geplaatst:
ok je wilt argumenten ik geef ze :puh: (je weet niet wat je vraagt xD)

- graphics van een ps2 zijn niet van deze tijd wat lelijk ze maken nog mooiere tekenfilms :7

- ps2 loopt vaak vast

- voor ps2 maken ze geen goede spellen meer

- voor de psp zijn er teminste goede games

....

BESLUIT:PSP :tu::dans: ps2 :duh::erm:

Graphics zijn wel nog van deze tijd.

M'n PS2 is nog nooit vastegelopen.

Voor PS2 maken ze SOCOM, FIFA,PES,Need For Speed,...

Voor de PSP zijn er goeie games ja, maar ook voor de PS2.

Ze zijn alletwee goed, maar PS2 heeft nog altijd betere graphics dan de PSP, want waarom denk je dat ze SA niet op PSP hebben laten uitkomen?

Juist ja, de PSP kan dat niet aan.

VCS heeft lekker veel laadtijden.

MP.

Nu wel weer verder kibbelen over 200 euro. :)

Edit: Zoveelste typfout verbeterd.

Die lange laadtijden van VCS valt wel mee hoor. ;)

Geplaatst:

De PSP verbeteren ze om de DSi bij te houden. En als je ruimtegebruik hebt op je PS3 kun je ook een grotere harde schijf in bouwen.

Geplaatst:
De PSP verbeteren ze om de DSi bij te houden. En als je ruimtegebruik hebt op je PS3 kun je ook een grotere harde schijf in bouwen.

Wat heeft de PS3 hiermee te maken? :puh:

Maar ik dacht al zoiets...

Eigenlijk verandert er niet veel...

De mensen die een gewone PSP of DS hebben gekocht zijn vet geowned...

MP.

Geplaatst:
Die lange laadtijden van VCS valt wel mee hoor. ;)

Maar je hebt wel een lading Bugs...

MP.

Grand Theft Auto San Andreas en andere PS2 games hebben dit niet dan. Sowieso licht dit aan de maker van de game, en niet aan de PSP. ;)

Geplaatst:
Grand Theft Auto San Andreas en andere PS2 games hebben dit niet dan. Sowieso licht dit aan de maker van de game, en niet aan de PSP. ;)

Okee, je hebt een punt, maar de PS2 afkraken breekt m'n hart...:puh:

Eigenlijk zijn de PSPers en de DSers vet geowned met die nieuwe versie...

MP.

Btw: Waar verkopen ze ezeltjes die geld ****? ^_^

Geplaatst:

Ik snap het niet 200 euries voor een PSP is toch normaal de eerste PSP koste ook 200 euries nou nu is het de verbeterde versie ze konden even goed 250 euries vragen aar als ze meer dan 250 euries vragen dan noem ik het veel :Y mijn MENING!! :*D

Maar hoe weet je nu of de nieuwe PSP zijn geld niet waard is terwijl het nog niet bestaat of dat je hem geprobeert hebt. :bonk:

Dus wacht er even mee om over de prijs te zaagen :bonk:

Geplaatst:
Ik snap het niet 200 euries voor een PSP is toch normaal de eerste PSP koste ook 200 euries nou nu is het de verbeterde versie ze konden even goed 250 euries vragen aar als ze meer dan 250 euries vragen dan noem ik het veel :Y mijn MENING!! :*D

Maar hoe weet je nu of de nieuwe PSP zijn geld niet waard is terwijl het nog niet bestaat of dat je hem geprobeert hebt. :bonk:

Ik krijg geen 200 euro in de schoot geworpen, daarom heb ik de mening dat dit veel is.

En ik vind ook dat ze de DSers + PSPers vet ownen, ik had 1 van de allereerste DSen, eerst de Lite, en nu dit! :bonk: 150 euro naar de vaantjes.

MP.

Geplaatst:

Ik krijg geen 200 euro in de schoot geworpen, daarom heb ik de mening dat dit veel is.

En ik vind ook dat ze de DSers + PSPers vet ownen, ik had 1 van de allereerste DSen, eerst de Lite, en nu dit! :bonk: 150 euro naar de vaantjes.

MP.

Tja.... das wel irritant, ik krijg ook niet geld in mijn handen geduwt (zou wel leuk zijn ^_^ ) maar ja je moet er voor sparen hé met de eindejaars feesten :dans::puh:

Tja.... das wel irritant, ik krijg ook niet geld in mijn handen geduwt (zou wel leuk zijn ^_^ ) maar ja je moet er voor sparen hé met de eindejaars feesten :dans::puh:

Daar denk ik nu pas aan. :puh:

Ik ga toch proberen om 200 euro bij elkaar te scharen.

Nu is m'n vraag:

Is het het wel waard om 200 euro neer te tellen voor een handheld die om de twee jaar word vervangen?

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Daar denk ik nu pas aan. :puh:

Ik ga toch proberen om 200 euro bij elkaar te scharen.

Nu is m'n vraag:

Is het het wel waard om 200 euro neer te tellen voor een handheld die om de twee jaar word vervangen?

MP.

Hangt ervan af.

ik ben nooit een PSP-fan geweest vond de DS leuker (overgens: er komt een derde versie van de DS is echt waar xD) stond op www.ign.com :7

Maar ik ben echt heel blij met mijn ps3 :D^_^ (heb er wel een tijdje voor moeten sparen maar ik was al aan het sparen vanaf ik wist dat die ging komen dus had ik hem nog bij de release :puh: )

Ga werken ofzo. :7

On topic: Ik was nooit een fan van handhelds dus ik ga hem zeker niet kopen, al heb ik genoeg geld. Ik spaar nu voor een PS3, ik zit veel liever onderuitgezakt op te bank de gamen, dan ergens op straat te PSP'en. Dus nee, in mijn ogen te duur en onnodig. :)

Bewerkt: door ArticLight

Ga werken ofzo. :7

On topic: Ik was nooit een fan van handhelds dus ik ga hem zeker niet kopen, al heb ik genoeg geld. Ik spaar nu voor een PS3, ik zit veel liever onderuitgezakt op te bank de gamen, dan ergens op straat te PSP'en. Dus nee, in mijn ogen te duur en onnodig. :)

Zou ik doen :7

maar ik ben zoals de meederheid van de leden minderjarig xD

als ik nu een vakantie job zou doen dan krijg ik maar maximum 2,50 euro per uur :7:schater:

Bewerkt: door end of the riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...