Rullez Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Grand Theft Auto San Andreas en andere PS2 games hebben dit niet dan. Sowieso licht dit aan de maker van de game, en niet aan de PSP. Eigenlijk zijn de PSPers en de DSers vet geowned met die nieuwe versie... En andere consoles zoals: PS1, PS2 en de 360 hebben geen andere versies gekregen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) En andere consoles zoals: PS1, PS2 en de 360 hebben geen andere versies gekregen? 360 zuigt gewoon. Er is niks goed aan die console... Over PS1 en 2; Daar veranderde er niks aan beeldkwaliteit; games(WII games op DS); ... Gewoon aan compactheid veranderde er iets... [En bij PS2 netwerkkaart...] Nu het onderwerp: Is het waard deze te kopen? 200 euro krijg ik wel bijeen, maar 200 euro voor niets is zonde... MP. Bewerkt: 8 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Hayte Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 PS2, aan het begin 300 euro PSP, aan het begin 300 euro welke is er het langst, PS2 Dus dan lijkt het me logischer dat de PSP duurder is dan de PS2... Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Nou jah zeg , de psp is een fantastische dingen heeft veel meer functies dan de ds. De touch dinges trekt mijn aandacht ook niet dus de wii ook niet. De psp is gewoon fantastische (ik heb de eerste versie) ik vind dat er niet veel beter is aan de PSP Lite versie maar de PSP-3000 wel maar ik heb geen zin om mijne te verkopen en dan de nieuwe te gaan kopen. Mijn psp heeft genoeg ruimte met zijn 4 gb voor 1 film genoeg muziek en ongeveer 4 spellen waaronder pro 09 , fifa street , DBZ 2 en God Of war, En de xbox 360 zelf is geen super ding maar je hebt veel meer variatie bij de spellen dan bij de PS3. Bij PS3 is het alleen maar serieus schiet of race spel. Reageren
Dvt Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) En andere consoles zoals: PS1, PS2 en de 360 hebben geen andere versies gekregen? 360 zuigt gewoon. Er is niks goed aan die console... Over PS1 en 2; Daar veranderde er niks aan beeldkwaliteit; games(WII games op DS); ... Gewoon aan compactheid veranderde er iets... [En bij PS2 netwerkkaart...] Nu het onderwerp: Is het waard deze te kopen? 200 euro krijg ik wel bijeen, maar 200 euro voor niets is zonde... MP. Wat is er dan allemaal niet goed aan? Argumenten?? En ga nou niet over de RROD beginnen, want dat was een fout die in de eerder gemaakte consoles zat, en waar nu niemand meer last van heeft. Bewerkt: 9 oktober 2008 door Dvt Reageren
Rullez Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 En andere consoles zoals: PS1, PS2 en de 360 hebben geen andere versies gekregen? 360 zuigt gewoon. Er is niks goed aan die console... Over PS1 en 2; Daar veranderde er niks aan beeldkwaliteit; games(WII games op DS); ... Gewoon aan compactheid veranderde er iets... [En bij PS2 netwerkkaart...] Nu het onderwerp: Is het waard deze te kopen? 200 euro krijg ik wel bijeen, maar 200 euro voor niets is zonde... MP. De PSP is 200 euro waard, je krijg een handheld die je overal mee naar toe kan nemen. Met de PSP kan je: game, films kijken, muziek luisteren en internetten. Buiten dat heb je ook nog verschillende programma's zoals: Go Explore, Go Edit en Go Messenger. Verder word de PSP nog vaal voorzien van updates en dit kan ik van de PSP niet zeggen. PS2, aan het begin 300 euroPSP, aan het begin 300 euro welke is er het langst, PS2 Dus dan lijkt het me logischer dat de PSP duurder is dan de PS2... De PS2 was aan het begin sowieso nog in guldes en veel meer dan 300. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik ga hem kopen, zeuren over andere consoles ergens anders aub... Maar wat zou ik moeten hebben van geheugenkaartje? Ik wil toch veel games kunnen opslaan. MP. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 200 Euro voor de PSP-3000 & Go! Cam vind ik niet veel. gezien dat de Co! Cam los 60 euro kost. Als ik genoeg geld heb ga ik hem dus ook halen. Ik ben een fantiek PSP gamer. ik vind de psp een van de beste Handhelds ooit. De DS is voor mij gewoon iets voor kinderen in de leeftijd 3 tot 11 jaar. psp is teminste voor echt iedereen. Er komen teminste echt goede games op uit mooie graphics (Meeste althans). En dat zijn dingen die je van de ds niet kan zeggen. Zonder om te bouwen kan je al foto's, filmpjes, muziek en natuurlijk games er op afspelen. Foto's filmpjes en muziek voor de ds zijn 1. niet mogelijk zonder om te bouwen. 2. lelijk en niet echt efficient. Psp heeft ingebouwd internet browser. Ds moet je er een apart schijfje voor kopen. Hierdoor kan je ook sommige games online tegen andere mensen spelen zonder dat je naast elkaar hoeft te zitten. en dat is gewoon echt leuk. En ik ben eigenlijk zo een iemand die een controller lekker stevin in de hand kan houden en lekker op de knopjes kan drukken. niet met een klein irritant stokje heen en weer gaan op een mini schermpje. Nee als je het aan mij vraagt Blijf ik bij de PSP. Alles in 1, met geen probleem. Rinaldootje Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Zonder om te bouwen kan je al foto's, filmpjes, muziek en natuurlijk games er op afspelen. Foto's filmpjes en muziek voor de ds zijn 1. niet mogelijk zonder om te bouwen. 2. lelijk en niet echt efficient.Rinaldootje Op de Ds kan je wel foto's kijken zonder om te bouwen en op die nieuwe Psp komt ook ingebouwde microfoon geen laadtijden willen ze proberen camera en nog wat rotzooi die ik al op me oude psp heb zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.