KillerR Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Rate ze maar: Zo, nu hebben jullie ook weer wat te doen! Bewerkt: 7 oktober 2008 door KillerR Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Dit is reclame, en dit is niet toegestaan op het forum , Check anders nog even de Regels Reageren
KillerR Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Niks aan 't handje, srry voor de lastigheid.. Bewerkt: 7 oktober 2008 door KillerR Reageren
algebra Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 sorry maar onze firma kan geen reclame toestaan... neem maatregelen voorda wij ze nemen... Reageren
Think Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 sorry maar onze firma kan geen reclame toestaan...neem maatregelen voorda wij ze nemen... Wtf Reageren
KillerR Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Misschien moeten we eens over de Signatures gaan beginnen Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 ik vind alleen de 1e mooi Reageren
bLADE` Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Omg Omg Omg Omg ik vind die 6e mooi!! Valentino!! Mag ik hem hebben :O Die andere zijn ook mooi! Reageren
joker-jb Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 ik vind vooral de eerste mooi Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het is eerlijk gezegd altijd erg lastig om een hele ''waslijst'' singatures te rate, ik zal in dit geval dus alleen aangeven welke ik mooi vind en welke niet, met een kleine uitleg waarom niet of juist wel. Sig 1: Deze vind ik echt goed gelukt, je render is zeer goed ingeblend, ook is op je font niks op aan te merken. Alles past mooi bij elkaar. Sig 2: Zwart-wit niet echt geweldig naar mijn idee, al hoewel deze variant nog best leuk is geworden, met de sterretjes en je font! Sig 3: Ook hier heb ik niet zo veel op aan te merken, het geeft een rustige uitstraling, niet té druk dus. Prima! Sig 4: Deze vind ik een stuk minder, je font is erg saai en past niet goed bij de rest van je sig, ook moet ik even goed kijken wat nou precies de render is. Achteraf heb je dat redelijk mooi gedaan Sig 5: Wat me meteen op valt is je font, past mooi bij je background, verder weer het zelfde verhaaltje: Je hebt de boel mooi ingeblend, ziet er ook weer prima uit. Pfff... Ik begin beetje zere vingers te krijgen Ik stop, wat ik nog even aan wil geven is dat nummertje: 12 tot 18 erg onscherp overkomen, dat staat totaal niet. Als je de volgende keer 1 of 2 signatures post, ben ik berijd je een uitgebreide rate te geven, dit wordt me toch even te veel werk Reageren
Hackman Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik zal proberen om ze allemaal te gaan raten en ook allemaal evenveel aandacht te geven dus hou je gereed! Its Round: Ten eerste wil ik even zeggen dat het naar mijn weten It's Round is omdat 's een afkorting is van is wat me dus wat logischer lijkt maar nu ga ik beginnen met het raten van je signature die helaas grotendeels bestaat uit een achtergrond waardoor er weinig voor mij overblijft om te raten. De achtergrond is mooi abstract en ook mooi gebrushed en er is ook duidelijk veel tijd aan besteedt als ik zo kijk naar je signature. Verder vind ik het ook heel erg professioneel lijken en ik durf te wedden dat je al veel ervaring hebt met Photoshop of een eventueel andere programma. De border is verder gewoon goed en daar heb ik verder ook niks aan op te merken. Ik vind het alleen wel jammer dat er geen tekst bij zit want dat had me bij zo'n achtergrond juist heel leuk geleken maar dat is natuurlijk wel geheel jou'n eigen keuze, een tekst zorgt er trouwens ook voor dat mensen jou'n werk niet simpelweg kunnen rippen! A pink girl...: Deze signature vind ik ook in het geheel mooi geslaagd alleen op sommige plekken iets te druk en rommelig maar je hebt bij deze signature wel een mooie render wat dat dan wel weer grotendeels voor mij weer goedmaakt. De achtergrond vind net zoals bij je vorige signature mooi gemaakt, abstract en mooi gebrushed alleen wat ik een beetje een minpunt vind aan de achtergrond is dat daar links, ik weet niet wat het is maar ik vind het wel lelijk en als je dat weglaat dan zou dat er waarschijnlijk voor zorgen dat het wat minder rommelig leek maar dat is natuurlijk jou'n keuze! De render vind ik iets te goed ingeblend want hij heeft namelijk precies dezelfde kleur als de achtergrond en met een leuk effect had je er leuke dingen mee kunnen doen alleen heb je die kans helaas niet gegrepen, misschien dat je daar een tutorial voor kan volgen die er heel veel zijn op dit forum, als je een link wilt naar de tuts moet je het maar aan me zeggen! De border is net als bij je vorige signature op deze manier wel goed en ook aan deze heb ik weinig aan op te merken, ga zo door! Sora: Deze signature vind ik een beetje saai en kaal wat juist het tegenover gestelde is van je vorige signatures die ik heb gerate dus dat vind ik eigenlijks nogal raar maar ook deze zal ik zo uitgebreid mogelijk raten! De achtergrond is een beetje saai en je kunt naar mijn mening iets te goed zien dat hij is gebrushed omdat ik daar links van je rechter render wat herhalingen zie, misschien is dat wel de nieuwe mode or something maar ik kan het niet helemaal vatten. Het ziet er alleen wel een beetje slordig uit. De renders zijn wel goed geplaats en gaan ook goed op in de achtergrond wat een mooi pluspunt aan je signature is alleen het gezicht achter je rechter render had ik zelf wat eerder weggelaten maar dat moet je zelf weten aangezien het mijn signature niet is. Aan de border is verder ook niks aan op te merken alleen wat me opvalt is dat je ook bij deze geen tekst hebt wat ik wel mooi had gevonden aangezien hij nu wat kaal is. Subs: Deze signature vind ik tot nu toe wel een beetje lelijk tegenover de vorige signatures maar je hebt er wel een tekst bij gedaan wat ik toch wel op prijs stel, ik zal maar beginnen met het raten! De achtergrond is naar mijn mening een beetje te simpel aangezien je er verder ook niks speciaals aan hebt gedaan en in totaal lijkt het verdacht veel op een 5-minuten werkje maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten. De render ziet er wat uitgerekt uit op je hebt hem proberen wat te vervagen, wat naar mijn mening niet echt is gelukt. De tekst vind ik wel mooi geplaatst en het heeft wel de goede kleur en font alleen had hij misschien wat kleiner gekunt. De border ga ik in het vervolg niet meer raten tenzij er iets speciaals aan is dus dan weet je dat! Halo: Het kleurgebruik van deze signature vind ik nogal slecht uitgekozen, het zijn sowieso niet mijn favorietje kleuren maar rood vind ik ook niet goed passen bij zwart-wit, hoewel ik het wel een erg orgineel idee vind van je alleen je had beter iets in de richting van blauw kunnen kiezen naar mijn mening. De achtergrond heeft zoals ik al heb gezegd vreem en onregelmatig kleurgebruik maar verder vind ik het best mooi abstract alleen ik vraag me af of je überhaupt wel een andere stijl beheerst want dit begint op den duur wel saai te worden om te raten en ook om te maken dus probeer een keer eens wat anders te proberen met een geheel andere stijl. De render is wel mooi alleen had je daar nog wel een mooie C4D op kunnen doen zodat die er wat meer uitspringt en wat uitdagender overkomt, mocht je vragen hebben over wat een C4D is dan kun je dat allemaal aan me vragen wanneer ik klaar ben met mijn post. Apple: Deze vind ik al iets leuker omdat je bij deze wat andere kleuren hebt gebruikt wat ik mooi vind gelukt. De achtergrond is mooi abstract met wat wit er doorheen wat ik mooi vind in het geheel omdat deze wat lichter uitstraalt. De render is mooi ingeblend en de tekst is ook heel mooi gelukt vind ik, ook is hij mooi geplaatst vind ik. Veel meer heb ik eigenlijks niet te zeggen over deze signature omdat het eigenlijks niet eens zo veel voorstelt, en je hebt er volgens mij ook niet veel tijd aan besteedt alleen de outcome is wel mooi en ik kan je natuurlijk niet gan beoordelen om hoeveel tijd je eraan hebt besteedt dus ga zo door! Bowser: Deze signature vind ik in het geheel eigenlijks je slechte signature die ik tot nu toe heb gerate, ik weet niet wat het is maar het ziet er naar uit dat je behoorlijk met de Contrast hebt zitten mieren wat dus je helemaal niet mooi is gelukt en dat had je dus beter kunnen laten naar mijn mening aangezien dit alles heeft verpest. De achtergrond is wel mooi en je hebt ook een mooi effect gebruikt alleen dat Contrast verpest dat een beetje maar dat zal ik vanaf nu even wegdenken. De render is verder ook wel mooi geplaats en het effect wat je ook op je render hebt gedaan is ook erg mooi gelukt. Metroid Prime: Deze signature vind ik een beetje kaal wat je simpel had kunnen oplossen met een tekst die je hebt weggelaten en ik zou eigenlijks niet weten waarom. De achtergrond vind ik wel mooi alleen dat grijze effect vind ik zelf niet zo erg geslaagd en ik hou meer van de lichte kleuren die je gebruikt in je signatures, net zoals bij de achtergrond van je website die ik erg mooi vind gelukt. De render is een soort van vervaagd en dat kan jij wel mooi vinden maar ik vind het echt heel lelijk en voor mij verpest dat de render eigenlijks een beetje, verder heb je er geen leuke effecten bij gedaan en valt er net zoals bij meerdere signatures weinig te raten omdat je veel onderdelen weglaat wat ik soms wel jammer vind aangezien er hele mooien bij zitten bij jou. Gladiator: Deze vind ik in het geheel nog wel een van je mooisten, waarom? Omdat je een andere stijl hebt geprobeerd die ontzettend goed is gelukt en omdat je een hele mooie tekst aan je signature hebt toegepast en vele mooie effecten hebt gebruikt die bij mij ook heel goed in de smaak vallen. De achtergrond vind ik heel erg mooi gemaakt hoewel hij wel met een simpele tutorial is te maken maar daar gaat het nu niet om. De render heb je heel goed in de kijk gezet door het licht om de render heen wat ik echt onzettend mooi vind en het is ook heel mooi geprobeerd en ik vind dat je zoiets vaker moet doen! De tekst zit verticaal wat ik niet ben gewend van signatures maar is toch heel erg mooi gelukt en dat ga ik waarschijnlijk ook toepassen bij een volgende creatie aangezien het bij jou echt heel goed is gelukt. Ook de kleuren zijn echt heel erg mooi! Ga vooral op deze manier door! Homer Simpson!: Deze vind ik ook hele mooie kleuren hebben en is na Gladiator ook verschrikkelijk mooi en ik zou je dit beslist niet nadoen, ook niet na vele tutorials volgen, deze vind ik echt mooi! De achtergrond van je signature vind ik mooi gebrushed en dat stipje waar je homer in kan zien vind ik ook wel grappig gedaan, ook heb je een mooi stippelig effect op sommige plekken gedaan wat ook heel mooi is en de combinatie geel en wit vind ik ook erg mooi gelukt! De render vind ik mooi geplaatst alleen een beetje saai op een of andere manier. Misschien dat je hem nog een grotere rol kan geven met een effect zodat hij tenminste wat meer de leiding heeft als je begrijpt wat ik bedoel. De render is ook op deze manier erg goed dus deze hoef je niet aan te passen als je dat niet wilt. De tekst is ook heel mooi, het font is mooi en de kleur ook. De grootte is ook mooi alleen had misschien net iets kleiner gekunt maar zo is hij ook wel goed alleen dat had ik waarschijnlijk gedaan, dat betekent niet altijd dat jij dat ook moet doen! Rockstar: Deze vind ik ook erg mooi gelukt en ook het kleurgebruik bevalt me wel en het is mooi gelukt vind ik alleen zou ik echt niet weten wie je render moet voorstellen (wat ik wel vaker bij jou signatures heb). De achtergrond vind ik deze keer echt ontzettend mooi gemaakt en ook de bloemen vind ik mooi gelukt en moet je ook zeker zo houden! De reflectie van de bloemen op de achtergrond vind ik ook magistraal en ziet er echt uit als het werk van een professional. Over de render heb ik weinig te zeggen maar heeft ook de juiste kleuren. Verder heb ik weinig op te merken over je signature maar ik vind deze de mooiste van allemaal, op deze manier ben je voor mij iig de beste! Shadow: Deze vind ik moeilijk om te raten omdat ik eigenlijks weinig kan zien van je signature door een hoog percentage licht tekort. Dingen zoals je tekst kan ik met mijn beeldscherm amper lezen en ik kan de render niet met de achtergrond onderscheiden wat ik toch wel heel slecht vind. Als ik wat hoger ga zitten dan kan ik sommige delen wel zien en op die manier zal ik wel even proberen om deze te gaan raten. De achtergrond heb je mooi gemaakt, hij ziet er tenminste wat professioneel uit maar ik vraag me af of dat ook daadwerkelijk zo is... Met de render heb je een mooi en leuk effect gedaan wat ik wel heel mooi vind en ook de tekst vind ik wel mooi alleen ook zo donker. Ook een beetje jammmer dat je teskt een beetje te groot is waardoor het niet in je signature pastte. The Hulk: Deze vind ik ook op sommige plekken wat te donker maar dat geeft automatisch wel een mooi effect op de plaatsen waar je het wel kan zien dus ik vind deze bij elkaar toch nog wel mooi gelukt en zal hem ook met plezier raten! De achtergrond is voor zover ik het kan zien best mooi en abstract en de kleur is ook erg mooi en door het donkere komt The Hulk ook meteen wat dreigender over wat ik ook heel mooi gedaan vind. De tekst vind ik alleen wat minder, je hebt daar namelijk gewoon niet het juiste tekst voor gekozen en je had er naar mijn mening ook nog wel een verloopje over kunnen gooien want nu lijkt hij er nogal geplakt uit. Valentino Rossi: Deze signature vind ik wel leuk geprobeerd aangezien je veel nieuwe effecten hebt geprobeerd en die zijn ook allemaal wel goed gelukt zo te zien. Ik zal maar eens beginnen met het raten, ik kan je wel vertellen dat je veel tijd aan deze hebt besteedt en dat verdient een goede rate! De achtergrond zit vol met effecten diee allemaal mooi zijn gelukt, beetje rommelig op sommige plekken en ook die soort van balk in je signature vind ik heel erg mooi alleen heb je die niet echt goed gebruikt vind ik zelf. Anderen doen in diezelfde balk hun naam met een mooi font wat jij dan ook mooi had kunnen doen alleen dat heb je helaas niet gedaan. De render is zwartwit wat ik eigenlijks best wel lelijk vind tegenover de rest van de signature, achter de balk daarintegen zie je wel kleur en dat vind ik wel een heel mooi effect. Mortal Combat: Dit vind ik je mooiste signature ooit je kleurgebruik vind ik persoonlijk erg mooi en ook je stijl die je hebt gebruikt bij deze signature kan ik wel waarderen. Deze is echt mooi en ik zal hem ook met plezier raten! De achtergrond is ontzettend mooi gemaakt en dat je het aan de linker kant lichter hebt dan aan de rechter kant wat ik ook wel mooi vind maar ik had waarschijnlijk die rechter kant wel iets lichter gedaan aangezien deze tegenover de linker kant toch net iets te donker is. De render is mooi ingeblend en ook mooi uitgekozen al zal ik niet weten wie het moet voorstellen. Ook het zwaard heb je bijzonder mooi in je signature gezet. De border kun je alleen aan de linker kant zien wat ik ook wel een mooi effect vind en moet je ook vooral zo houden! De tekst vind ik ook heel mooi, goed geplaatst en de kleur is ook goed alleen past het font er niet echt bij naar mijn mening. Op deze manier is hij goed maar probeer in het vervolg wat meer bijpassende fonts te downloaden! Keeper: Dit lijkt meer op een beginnende signature van je als ik er zo naar kijk aangezien de kleuren niet erg goed kloppen en ik haast geen onderscheid kan maken met de render en achtergrond. De render is mooi gebrushed en dat is ook een mooi effect. De tekst vind ik een beetje simpel en daar had je nog wel iets leuks mee kunnen doen alleen dat is verder niet noodzakelijk. Bij deze signature van je valt helaas weinig te raten wat ik toch wel jammer vind. Bij elkaar is het alleen Achtergrond, Render en tekst en je hebt naar mijn mening iets te veel zitten klooien en zoals je ziet is er niet veel moois uitgekomen. Animé: Deze vind ik een van je mooiere signature omdat je hier mooie kleuren hebt gebruikt en mooie effecten ik zal nu maar meteen beginnen met raten! De achtergrond is ontzettend mooi en ik zou zelf niet weten hoe je zoiets moet gaan maken en als ik alleen naar deze signature kijk zou ik echt zeggen dat je zo goed als professioneel bent! Ook heb je verschillende mooie kleuren in je achtergrond gebruikt wat bij mij goed in de smaak valt. De render vind ik mooi ingeblend en heeft ook mooie effecten en ook het effect op de achtergrond vind ik ook erg mooi en een leuke toevoeging zodat het niet te leeg lijkt alleen vind ik dat aan de onderkant een beetje overbodig als je het mij vraagt. De tekst vind ik leuk gemaakt en is ook goed geplaatst alleen die balk verhinderd wel een beetje dat de signature echt perfect is dus die zou je van mij beter weg kunnen laten! Ga zo door! Mario: Deze vind ik wel mooi alleen heb ik het gevoel dat het weinig te maken met Mario zelf. Als ik denk aan Mario denk ik ook gelijk aan de mooie kleuren die hij draagt en ik vind het dus best jammer dat je die hebt weggelaten maar op deze manier past het wel mooi bij de achtergrond! De achtergrond is mooi gemaakt en ook die gouden sterretjes vind ik een hele leuke toevoeging en heeft bij elkaar oook een mooi geheel. Het enige wat me opvalt aan je achtergrond is links van het hoofd van Mario waar een vreemde waas zit wat ik niet goed kan plaatsen en het sluit niet aan bij de rest van je achtergrond. Misschien wou je het laten lijken alsof hij echt "valt" alleen dat is niet echt gelukt als ik kijk naar je benen waar je die waas amper ziet. De render is mooi geplaatst alleen heeft een schoonheidsfoutje, hij is nogal slordig uitgeknipt als ik bij de randen kijk maar dit is verder niet noodzakelijk aangezien je deze vast niet zelf hebt uitgeknipt dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken. Ghost recon: Deze vind ik in het geheel een van de mooien alleen de mooiste, deze is dus wel heel mooi gelukt en je hebt ook leuke effecten erin gestopt die ik ook met je zal doornemen, hier komt ie! De achtergrond is mooi gemaakt en geef een ruige uitstraling wat ik mooi vind passen bij je render en dat is dus heel erg mooi gelukt! De render is verder mooi ingeblend en dan vooral aan de rechter kant. Ook het verschil van licht aan de linker en rechter kant vind ik ook weer mooi gelukt en het licht bij het hoofd van je render is ook mooi gelukt! De tekst is helemaal goed naar mijn mening, goede font, goede kleur en de grootte is ook goed genoeg! Dit waren ze allemaal en ik hoop dat je m'n rates waardeert! Veel succes met Photoshop! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 mooie sigs! Ik ga ze niet allemaal raten, maar het gemiddelde cijfer moet toch een 7.0/10 kunnen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.