Jump to content

gta freak

psp speciaal daarvoor  

22 leden hebben gestemd

1. 1. zouden jullie zo ver gaan?

• ja
      14
    • nee
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben van plan speciaal voor de stories ne psp te kopen.

dit om mijn verzameling gta's te vergroten

ik doe dit omdat deze gta's niet op de pc komen.

mijn vraag is zouden jullie ook zo ver gaan om u gta verzameling te vergroten?

Geplaatst: (bewerkt)

De Stories zijn ook verschenen op de PS2 hoor. :)

Beter dat je het op dat platform koopt, en een PS2 kost minder aangezien:

PS2 + Controller = 100 euro.

Memory Card= 25 euro.

Totaal= 125 euro.

PSP alleen= 170 euro.

;)

En de Graphics zijn beetje beter + minder Bugs + minder lange laadtijden. :)

Vooral bij VCS zijn de laadtijden nogal groot (op de PSP he).

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
De Stories zijn ook verschenen op de PS2 hoor. :)

Beter dat je het op dat platform koopt, en een PS2 kost minder aangezien:

PS2 + Controller = 100 euro.

Memory Card= 25 euro.

Totaal= 125 euro.

PSP alleen= 170 euro.

;)

En de Graphics zijn beetje beter + minder Bugs + minder lange laadtijden. :)

Vooral bij VCS zijn de laadtijden nogal groot (op de PSP he).

MP.

Als je geen tv hebt plus dat he.

En nee ik zou niet zo ver gaan ik ga gewoon als ik een gta uitspeelt had ga ik een andere gta kopen.

Geplaatst:

En nee ik zou niet zo ver gaan ik ga gewoon als ik een gta uitspeelt had ga ik een andere gta kopen.

Tijden veranderen, bijna iedereen heeft een tv... ;)

Btw: Nee, ik ga niet zo ver om een simpele game te kopen, Gta is niet alles hoor...

MP.

Geplaatst:

Tijden veranderen, bijna iedereen heeft een tv... ;)

Btw: Nee, ik ga niet zo ver om een simpele game te kopen, Gta is niet alles hoor...

MP.

Maar als je het niet voor je eigen kamer hebt.

Ontopic: Ik vind beetje zonde van het geld om alle gta delen te verzamelen meestal zal ik wachten tot een goeie gta uitkomt en dan hem kopen maar ja het is jouw leven en jij bepaalt je leven ^_^

Geplaatst:
Maar als je het niet voor je eigen kamer hebt.

Ontopic: Ik vind beetje zonde van het geld om alle gta delen te verzamelen meestal zal ik wachten tot een goeie gta uitkomt en dan hem kopen maar ja het is jouw leven en jij bepaalt je leven ^_^

Ik heb m'n PS2 beneden in de living staan hoor...

Een gameplatforum moet niet perse op je kamer staan... :puh:

Maar Zaahed, ik geef je groot gelijk als je zegt dat het zonde is, want dat is het ook...

Een gameplatforum koop je niet voor 1 game...

MP.

Geplaatst:

Tsja, hangt er puur vanaf hoeveel je ze gaat spelen en hoeveel geld je er aan uit wilt geven. Ik kan je in ieder geval vertellen dat het 2 van de beste PSP games zijn, en die je als GTA freak gespeeld moet hebben, met name voor het verhaal dat ook aansluit op de andere delen. Daarnaast is de PSP nu niet meer zo heel duur, nu de nieuwe PSP 3000 bijna gereleased wordt en de PSP Slim & Lite al een tijdje verkrijgbaar is. Als je financiëel niet al te krap is dan zou ik dit persoonlijk zeker doen!

Geplaatst:
Tsja, hangt er puur vanaf hoeveel je ze gaat spelen en hoeveel geld je er aan uit wilt geven. Ik kan je in ieder geval vertellen dat het 2 van de beste PSP games zijn, en die je als GTA freak gespeeld moet hebben, met name voor het verhaal dat ook aansluit op de andere delen. Daarnaast is de PSP nu niet meer zo heel duur, nu de nieuwe PSP 3000 bijna gereleased wordt en de PSP Slim & Lite al een tijdje verkrijgbaar is. Als je financiëel niet al te krap is dan zou ik dit persoonlijk zeker doen!

Maar je kan toch niet rond m'n post waarin ik de prijzen + voordelen van de PS2 zeg? :?

MP.

Geplaatst:
alles heeft zijn voordelen dus moet je kiezen

slim he :tu::tu:

Heb je nou de voordelen van de PS2 gelezen?

De enige voordelen van de PSP is dat hij overal en altijd gespeeld kan worden...

De PS2 is gewoon de beste keuze...

MP.

Geplaatst:

Inderdaad ps2 is wel iets beter vind ik.

Beter beeld volgensmij.

Groter beeld.

Niet zo duur.

En volgensmij laden die beelden van ps2 iets sneller dus bij een ps2 laden palmbomen wat sneller dan bij een PSP

Geplaatst:

Maar je kan toch niet rond m'n post waarin ik de prijzen + voordelen van de PS2 zeg? :?

MP.

De PS2 is ook een mogelijkheid, maar zelf prefereer ik de PSP versies. Precies hetzelfde spel (ja, met VCS een paar extra zijmissies), maar dan kun je 'm overal spelen. Ook heeft de PSP nog een langere toekomst dan de PS2, die nu echt bijna 'op' is, en de PSP heeft ook meer mogelijkheden. Denk aan muziek, films, foto's etc.

Geplaatst:
De PS2 is ook een mogelijkheid, maar zelf prefereer ik de PSP versies. Precies hetzelfde spel (ja, met VCS een paar extra zijmissies), maar dan kun je 'm overal spelen. Ook heeft de PSP nog een langere toekomst dan de PS2, die nu echt bijna 'op' is, en de PSP heeft ook meer mogelijkheden. Denk aan muziek, films, foto's etc.

Okee, je hebt een punt...:)

Ja, ik kan niks meer zeggen...

Je maakt me sprakeloos. :7

MP.

Geplaatst:

wij mogen geen thuisconsoles hebben en ik ga natuurlijk ni ne psp kopen voor alleen gta, nee.

maar die spelletjes zeker daarnaast mischien nog films ofzo en nfs

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...