Jump to content

rare camper

Recommended Posts

Geplaatst:

Sommige mensen hebben een leven en spammen niet zo veel. :puh:

Maja, Het is een random kleurtje zoals je wel een combinatie van blauw en rood, Groen en wit of blauw en geel kan zien, kan je je ook Bruin-Bruin zien... Gewoon een random dingetje dat altijd kan voorkomen. Ook niet echt speciaal dus.

De auto zal ik het water beland zijn doordat hij "aggeresief" reed, en van een heuvel viel, niks om je zorgen over te maken ;)

Cya. Darkje.

Geplaatst:

Volgens mij heb je hem gewoon bij transfender overgespoten er ruw mee gereden en daarna per ongeluk het water in gereden en dan proberen er uit te halen.

Excuseer me als ik het mis heb. :cab::cab:

Geplaatst:
Volgens mij heb je hem gewoon bij transfender overgespoten er ruw mee gereden en daarna per ongeluk het water in gereden en dan proberen er uit te halen.

Excuseer me als ik het mis heb. :cab::cab:

En volgens hem gebeurde het zo:

eey

Ik was met een towtruck aan het rijden in palomino creek en was bij een klein strandje. In eens hoorde ik geschoot en even later komt er een camper van de heuvel af bonken zo het water in. En die kleuren heb ik nog nooit gezien. Iemand anderes wel? (hoe kan dit?)

Geloof een lid toch eens...

MP.

Geplaatst:

Het gebeurt zo vaak dat er een auto in het water valt, bijvoorbeeld een aggresief iemand of er zat politie achter hem aan. Die kleuren zijn toch ook gewoon normaal? Dus ik snap niet wat er zo speciaal is.

Geplaatst: (bewerkt)
Het gebeurt zo vaak dat er een auto in het water valt, bijvoorbeeld een aggresief iemand of er zat politie achter hem aan. Die kleuren zijn toch ook gewoon normaal? Dus ik snap niet wat er zo speciaal is.

Het gaat hem erom dat hij het nog nooit eerder had gezien,

eerlijk gezegd hebben we van een mug een olifant gemaakt. :puh:

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Als dat zo zou zijn zouden deze peds meestal met een schep of een bloem uit te stappen om vervolgens je helemaal in elkaar te timmeren. Een van de mogelijkheden is of eigen was dat je tegen iemand heb gebotst en die ped je gaat achtervolgen, wat ook kan is dat 2 ped's in een auto zitten en die proberen te ontsnappen voor politie.

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat de berijder aangereden werd, uitstapte om de ander dood te kloppen, end at zijn auto door de helling het water in is gereden, want ik heb nog nooit een ped uit een rijdende auto zien springen. :bonk:

Geplaatst:

Om dit soort dingen vind ik GTA altijd zo vet! ^_^ Ik denk eerlijk gezegd ook dat hij achterna werd gezeten door de politie.

Geplaatst:

ligt het nou aan mij of lijkt het bisje veel langer dan normaal? als je op de 2de foto goed kijkt lijkt het wel zo vind ik :bonk:

wel vaag verhaal eigenlijk :clown:

Geplaatst:

Eigenlijk blijf ik het een beetje een vaag verhaal vinden, maar sluit niet uit dat het onmogelijk is. Toch vind ik dat het niet een hele discussie waard is, want een echte logica zal er toch niet in zitten. Het is namelijk geen easter egg of iets anders wat door de makers van het spel gepland is.

[Niet eens met slotje? PB.]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...