NickyHendriks Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Hallo, Kompozer is een Sitemaker. Met Kompozer kan je ook gewoon zonder enige kennis van HTML, CSS enz. een site maken. Dit komt omdat je het helemaal zelf kan intoetsen. Dit is een beetje de basis: Downloads: Kompozer: http://www.kompozer.net/download.php Ik heb ook nog een Bron: Mijn Docent. Ik kopieer zijn Tuts naar dit topic zodat iedereen er wat aan heeft. ..... Laatste Update: Bewerkt: 7 oktober 2008 door Thundercover Tutorials weggehaald, via de link nog gewoon te volgen. ~~ Thundercover
GTA Monster Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Mooie tutorial! Die trap is wel grappig, ik heb het even goed moeten bekijken voor ik erachter kwam . Maar ik denk dat ik nog steeds bezig blijf met het vertrouwde WEB! Pro Extended Edition.
NickyHendriks Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Mooie tutorial! Die trap is wel grappig, ik heb het even goed moeten bekijken voor ik erachter kwam . Maar ik denk dat ik nog steeds bezig blijf met het vertrouwde WEB! Pro Extended Edition. Ieder zijn eigen keuze he. Maar even dat je het weet deze tut is NOTBYME. Deze is gemaakt door mijn oude ICT Docent.
GTA Monster Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Mooie tutorial! Die trap is wel grappig, ik heb het even goed moeten bekijken voor ik erachter kwam . Maar ik denk dat ik nog steeds bezig blijf met het vertrouwde WEB! Pro Extended Edition. Ieder zijn eigen keuze he. Maar even dat je het weet deze tut is NOTBYME. Deze is gemaakt door mijn oude ICT Docent. Waar is zijn naam vermeld? Ik wil eens weten hoe die 'ICT Docent' heet.. >>> Door Thundercover: Vraag dat maar via PB. <<<
NickyHendriks Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Mooie tutorial! Die trap is wel grappig, ik heb het even goed moeten bekijken voor ik erachter kwam . Maar ik denk dat ik nog steeds bezig blijf met het vertrouwde WEB! Pro Extended Edition. Ieder zijn eigen keuze he. Maar even dat je het weet deze tut is NOTBYME. Deze is gemaakt door mijn oude ICT Docent. Waar is zijn naam vermeld? Ik wil eens weten hoe die 'ICT Docent' heet.. Ik weet niet of ik zijn naam mag posten van hem. Maar er staat wel bij in me post dat ik de Info van zijn site haal. Zie bovenaan Bewerkt: 7 oktober 2008 door zamg0d1
GTA Monster Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Mooie tutorial! Die trap is wel grappig, ik heb het even goed moeten bekijken voor ik erachter kwam . Maar ik denk dat ik nog steeds bezig blijf met het vertrouwde WEB! Pro Extended Edition. Ieder zijn eigen keuze he. Maar even dat je het weet deze tut is NOTBYME. Deze is gemaakt door mijn oude ICT Docent. Waar is zijn naam vermeld? Ik wil eens weten hoe die 'ICT Docent' heet.. Ik weet niet of ik zijn naam mag posten van hem. Maar er staat wel bij in me post dat ik de Info van zijn site haal. Zie bovenaan. Nee, van die naam was een grapje. Ik had een beetje te snel gelezen en toen dacht ik dat die copyright er niet bij stond. Maargoed, die naam hoef niet te posten xD.
Thundercover Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ten eerste gaan we nu te veel offtopic en ten tweede is dit gewoon een pure rip-off van de tutorial van je docent. Je mag hier best een tutorial plaatsen, maar maak deze dan helemaal zelf en pleeg geen plagiaat..
Recommended Posts