joker-jb Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 ik heb een aantal wallpapers gemaakt voor op de psp en ik dacht ik show ze hier effe ja die gast rechts is niko van gta4 ik dacht sommige mensen weten niet preciez waar die rondjes en die streepen voor zijn maar daarin staan de tekens van de psp zie voorbeeld hieronder rate en comment Reageren
algebra Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 het ziet er echt vet goed uit! van mij krijg je een 8.7/10 Reageren
.Phobia Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 VET! je hebt me op ideeën gebracht xD ik ga meteen aan de slag een 8/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Erg mooi gedaan, weer zo'n goeie graphicus op ons forum! Daarom ook een 7.8/10! KUTGW! Reageren
joker-jb Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 bedankt voor die goede reacties Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 bedankt voor die goede reacties kun je ook make voor iphone??? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik vind ze zeer leuk gemaakt joker. Je eerste en die van GTA IV spreken mij het meeste aan op dit moment. Keep up the good work. Reageren
joker-jb Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik vind ze zeer leuk gemaakt joker. Je eerste en die van GTA IV spreken mij het meeste aan op dit moment. Keep up the good work. thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.