blokzeil1 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 hee mensen ik heb een vraag nu wil ik een foto doorzichtig maken en in me achtergrond zetten dus dat je eigelijk door de foto heen de achtergrond ken zien hoe doe je dat me photoshop cs3? alvast bedankt! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 hee mensen ik heb een vraag nu wil ik een foto doorzichtig maken en in me achtergrond zetten dus dat je eigelijk door de foto heen de achtergrond ken zien hoe doe je dat me photoshop cs3?alvast bedankt! Selecteren -> Rechter muisknop -> Blending options -> Wat mixen met de opties of "Opacity" van 100 naar lager zetten. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) hee mensen ik heb een vraag nu wil ik een foto doorzichtig maken en in me achtergrond zetten dus dat je eigelijk door de foto heen de achtergrond ken zien hoe doe je dat me photoshop cs3?alvast bedankt! Selecteren -> Rechter muisknop -> Blending options -> Wat mixen met de opties of "Opacity" van 100 naar lager zetten. Je hebt hem ook staan bij je layers, je selecteert een layer en verlaagd de 'Opacity', ik leen even het plaatje van Nstyle08Z! Zoals je hier ziet staat 'Opacity' rechts bovenin, dat is even net wat sneller en makkelijker te gebruiken en te vinden. Bewerkt: 7 oktober 2008 door 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.