Nstyle08Z Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Hallo, Ik heb een probleem van Photoshop CS3, de filter is maar voor niets of de helft in zwarte lettertype. ALTIJD! Wat ik ook doe, de helft van de filter is in zwarte lettertype of |helemaal grijs--->wat normaal is|. Kan er iemand me helpen? Ik zal het even tonen: Ik wil bijvoorbeeld een signature maken en zo ziet het er dan uit: Hier is dan een foto van de layers die ik op dat moment staan heb: Ik wil bijvoorbeeld men werkje mooier maken met de optie "Filter" die vanboven tussen "Select" en "Analysis" staat. Maar kijk wat er nu komt: Het is altijd hetzelfde bij mij van "Filter": oftewel staat alles in het grijs als ik geen layer heb ofzo, oftewel staat maar de helft in het zwarte letterype (zoals je op de foto kunt zien). Soms staat "Convert for Smart Filters" er wel maar ik ga die niet gebruiken want ik versta het niet. Dus dit is mijn situatie: Alstublieft, help me! Ik heb eigenlijk nog een probleem voor nog iets: Dit is maar ook voor de helft of helemaal niet beschikbaar. Zoals ik al de vorige keer zei: Alstublieft, help me! Reageren
Preddy Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Probeer eens Image > Mode > 8 Bits/channel. Waarschijnlijk staat het bij jou op 32 Bits/channel. Tevens wanneer je een nieuw venster binnen photoshop opent, staat dit rechtsonder bij Color Mode Bewerkt: 7 oktober 2008 door Preddy Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Probeer eens Image > Mode > 8 Bits/channel. Waarschijnlijk staat het bij jou op 32 Bits/channel. Tevens wanneer je een nieuw venster binnen photoshop opent, staat dit rechtsonder bij Color Mode Danku! Eindelijk kan ik weer alles doen in PS CS3! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.