Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb een vraag, wat indirect toch met het forum van Zamgod1 te maken heeft. Maar ik kom niet op zijn forum. Ik kan helemaal niet eens op ipbfree.com komen. Heb het geprobeerd met FF en IE, en beiden vertellen dat de server niet gevonden kan worden. De rest (waaronder Zamgod1 zelf) kan wel erop komen. Ik heb het niet met andere sites. Weet iemand een oplossing? >>> Door Thundercover: Apart topic van gemaakt. <<< @ Thundercover, bedankt! Bewerkt: 7 oktober 2008 door Sprunk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Misschien ligt het aan je Internet verbinding. En als FF het neit kan vinden meot je eens op 'Opnieuw Proberen' klikken. Ik het dit probleempje ook wel eens. Maar als ik op Opnieuw klik dan doet alles het weer normaal. Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb 54 MB/s, dat lijkt mij toch wel snel genoeg? Ook de opnieuw-knop werkt niet. Nog even de volledige foutmelding: Netwerktime-out De server op dubbelosoldaten.ipbfree.com doet er te lang over om te antwoorden. De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord. * Wellicht ondervindt de server een hoge vraag of een tijdelijke stroomonderbreking? Probeer het later opnieuw. al tig keer gedaan * Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer. in orde, anders kom ik hier op niet op * Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren. geen idee, heb geen anti virus * Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie. Bewerkt: 7 oktober 2008 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.