Karas Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2008 ik heb een bril gekocht, maar hoe moet die nu af??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2008 ik heb een bril gekocht, maar hoe moet die nu af??? Ga naar je kledingkast en ga naar het gezicht, dat is een keer naar boven dacht ik want een daarboven is voor petten/mutsen enzo... dat is de bovenste. Dan als je daar bent ga je naar links of recht tot je geen bril meer op hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Je kan jezelf ook even laten aanrijden of ergens vanaf vallen, dan valt hij meestal ook af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Je kan jezelf ook even laten aanrijden of ergens vanaf vallen, dan valt hij meestal ook af. Maar goed ik zou de optie van je kledingkast doen... Meest veilige manier hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Je kan jezelf ook even laten aanrijden of ergens vanaf vallen, dan valt hij meestal ook af. Maar goed ik zou de optie van je kledingkast doen... Meest veilige manier hahaha het is wel de snelste manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackdevil1229 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 hallo ik zou willen weten waar ik een bril of muts kan kopen in welke kleding winkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 hallo ik zou willen weten waar ik een bril of muts kan kopen in welke kleding winkel Beide kan je kopen in de Russian Shop. Als je binnkomt, aan je linkerkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.