Wraaker Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Sinds ik veel mods heb geinstalleerd, laat het spel heel sloom de map, of helemaal niet! Ik had ooit iets gedaan met de draw distance, maar terug verandert. Weet iemand waar het aan kan ligge? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Sinds ik veel mods heb geinstalleerd, laat het spel heel sloom de map, of helemaal niet!Ik had ooit iets gedaan met de draw distance, maar terug verandert. Weet iemand waar het aan kan ligge? Je zegt het zelf, misschien heb je verkeerde Modificaties geïnstalleerd... MP. Reageren
vice Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Waarschijnlijk ligt het gewoon aan je mods? Je computer gebruikt meestal al vrij veel voor SA, en als je daar dan nog een hoop mods bij plaatst gaat die natuurlijk nog meer geheugen gebruiken e.d. het kan wel eens helpen om er geheugen bij te steken of zo(dat is bij mij toch het geval). Of probeer eens hetzelfde als ind eze video: http://nl.youtube.com/watch?v=AdvS3qsrOnw Dat wilt ook wel eens helpen als hij vaak vastloopt. Natuurlijk kan hij dan nog altijd wel wat blokkeren want je hebt daarmee uiteraard de mods nog niet weg, maar er is altijd hoop dat het toch heeft geholpen. Reageren
Wraaker Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Aan het geheuge licht het niet, of moet ik meer dan 4 gb hebbe? xD En de enige mod waardoor het kan is ENB series, sinds ik van 75 Test 2 naar 74G ging, was het, maar toen ik het weer terug deed was het het zelfde Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Verwijder het bestandje gta_sa.set eens (Deze vind je in je San Andreas User Files map), hierdoor worden alle instellingen weer teruggezet naar de standaardconfiguratie. Misschien heb je onbewust een keer met de grafische instellingen geëxperimenteerd, wat natuurlijk ook kan leiden tot haperen en vertraging. Reageren
Wraaker Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Nu nog mooier, geen een gta start meer op!, ik heb er namelijk 6 (allemaal kopies en anders). Mischien moet ik mn pc gwn opnieuw opstarte, maar dat doe ik straks wel . Ik heb namelijk de mod You Are Here gevonde , en nog wel gemaakt door rockstar!!! Waarom verplaatst? Het gaat niet op de hardware :S Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Nu nog mooier, geen een gta start meer op!, ik heb er namelijk 6 (allemaal kopies en anders).Mischien moet ik mn pc gwn opnieuw opstarte, maar dat doe ik straks wel . Ik heb namelijk de mod You Are Here gevonde , en nog wel gemaakt door rockstar!!! Kopies? Slotje volgt waarschijnlijk want dat is illigaal. Als je problemen hebt met illigale versies, dan mogen we niet helpen. Valt onder "warez" en dat is hier illigaal op het forum en in het echt. Waarom verplaatst? Het gaat niet op de hardware :S Hier komen altijd de computer-problemen te staan. MP. Edit: Grammaticafout verbeterd. Bewerkt: 8 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
vice Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik denk dat die met kopies bedoelt een snelkoppeling of zo? Of gewoon dat hij de cd wel heeft maar het van een andere pc dat hij thuis heeft misschien heeft overgenomen? Reageren
Wraaker Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik bedoelde dus dus dat ik gta meerdere keere hebgekopieerd van de originele, en die mod ik allemaal appart Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Of hij bedoelt kopies van originele Cd's die hij zelf gehaald en betaald heeft, om er van te kunnen genieten als de originele Cd kapot zou gaan. Reageren
Wraaker Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 dat is niet ilegaal, en als je torrents download, is dat geen warez... Zolang je zulke dingen voor thuis gebruikt, is het niet ilegaal, alleen maar als je het uitleent, verkoopt, of weggeeft. Zo is het ook met films etc Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Het is niet illegaal, zolang hhet je eigen content is Als jij een spel van Wraaker Games hebt is het jou copyright, maar een spel van Rockstar games is van.. Rockstar. Niet kopen is dus gewoon illegaal gebruik maken van andermans spul. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik bedoelde dus dus dat ik gta meerdere keere hebgekopieerd van de originele, en die mod ik allemaal appart Mijn excuses...:$ MP. Reageren
Wraaker Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik bedoelde dus dus dat ik gta meerdere keere hebgekopieerd van de originele, en die mod ik allemaal appart Mijn excuses...:$ MP. Maakt niet uit Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Een paar mogelijkheden: 1. Je moet San Andreas eerst downgraden van versie 2 naar versie 1: Dit kan met de Downgrader. 2. Installeer SA opnieuw: een cleane versie zonder mods. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.