Jump to content

battlefield bad company stem

gta dylan

Recommended Posts

Ik denk het niet, op IMDB (valt wel door iedereen aan te passen, dus niet betrouwbaar) staat nergens dat ie in BattleField: Bad Company heeft meegewerkt, en nergens op Google vind je er iets over. Je kan eens kijken achteraan in het boekje van BF: BC of Jason Zumwalt er in staat, want dat is de stem van Roman Bellic, en als hij er tussen staat dan zal je wel gelijk hebben. :D

Delen op andere websites

Op Jason Zumwalts MySpace staat niets over dat hij iets met Battlefield heeft te maken al toont hij er wel wat hij verder allemaal heeft gedaan waaronder zijn Roman stem in Grand Theft Auto IV.

Ik denk dat het gewoon iemand is die toevallig is die een zelfde accent heeft aangemeten want Jason is ook geen Servier en heeft zelfs geen (Zuid)Oost-Europese herkomst en dus gewoon zo'n accent aangemeten.

Delen op andere websites

http://nl.youtube.com/watch?v=bQUNqyV_7jw

na een tijdje hoor je die stem

Deze stem lijkt inderdaad wel een klein beetje op die van Roman (Jason Zumwalt), maar ik ben er zo goed als zeker van dat het die niet is. De stem van die president is toch wel wat anders.

Kijk hier maar eens om de echte stem van hem te horen. :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...