gta dylan Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 In battlefield bad company moet je op een gegeven moment een president halen. maar ligt het nu aan mij of is de stem van die president dezelfde als die van roman? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Graag een link waar die stem te horen is, anders weet ik het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik denk het niet, op IMDB (valt wel door iedereen aan te passen, dus niet betrouwbaar) staat nergens dat ie in BattleField: Bad Company heeft meegewerkt, en nergens op Google vind je er iets over. Je kan eens kijken achteraan in het boekje van BF: BC of Jason Zumwalt er in staat, want dat is de stem van Roman Bellic, en als hij er tussen staat dan zal je wel gelijk hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=bQUNqyV_7jw na een tijdje hoor je die stem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Op Jason Zumwalts MySpace staat niets over dat hij iets met Battlefield heeft te maken al toont hij er wel wat hij verder allemaal heeft gedaan waaronder zijn Roman stem in Grand Theft Auto IV. Ik denk dat het gewoon iemand is die toevallig is die een zelfde accent heeft aangemeten want Jason is ook geen Servier en heeft zelfs geen (Zuid)Oost-Europese herkomst en dus gewoon zo'n accent aangemeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=bQUNqyV_7jwna een tijdje hoor je die stem Deze stem lijkt inderdaad wel een klein beetje op die van Roman (Jason Zumwalt), maar ik ben er zo goed als zeker van dat het die niet is. De stem van die president is toch wel wat anders. Kijk hier maar eens om de echte stem van hem te horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 De stem lijkt er voor geen meter op vindt ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 De stem lijkt er voor geen meter op vindt ik. hier sluit ik me bij aan hoe kom je er nou bij dat het dezelfde stem is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 lijkt er gewoon wat op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy VercettII Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik vind hem heel erg lijken. Het is dat ik weet dat het hem niet is, anders was ik er echt zeker van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.