De R.R Geplaatst: 8 december 2003 Rapport Geplaatst: 8 december 2003 wie weet hoe het vliedveld open gaat wie O wie weet het :o P.S gta 3 liberty city Reageren
djbob Geplaatst: 8 december 2003 Rapport Geplaatst: 8 december 2003 Ik heb gta 3 niet maar ik denk datje eerst missies moet gaan doen Reageren
Joriz Geplaatst: 8 december 2003 Rapport Geplaatst: 8 december 2003 Hoe bedoel je?? Open gaat! Als je op het eiland kan komen kan je gewoon het achterlangs weggetje nemen en door de slagboom heen crossen! Rijden langs Long Parking! Voor meer info raad ik je Liberty-City.tk aan. Het is wel in het Engels maar je kan er alles vinden over het vliegveld en natuurlijk de Dodo Reageren
Woetre Geplaatst: 9 december 2003 Rapport Geplaatst: 9 december 2003 Zit je al in de derde stad? Het vliegveld is altijd al open... Reageren
Marius Geplaatst: 10 december 2003 Rapport Geplaatst: 10 december 2003 Het vliegveld is open als je naar het andere eiland kan, Shoreside Vale. Reageren
gta3speler Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ga gewoon die slagboom kapot maken.of w8 je tot die slagboom open gaat:S Reageren
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 gewoon volle gas er tegen aan racen. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 maar uuh het vliegveld is altijd open(bij mij dan) dus waarom zou ik dan die slagboom kapot rammen Reageren
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 je kan gewoon het vliegveld op maar er staat maar 1 vliegtuigje waarmee je kan vliegen (dat is de dodo)daar kan je niet mee vliegen want je kan maar een paar seconden in de lucht blijven het eerste spel waar je echt kan vliegen is vc :ph34r: Reageren
acount manager Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 ga gewoon die slagboom kapot maken.of w8 je tot die slagboom open gaat:S hoe gaan die slagbomen dan open Reageren
8-Ball Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 ga gewoon die slagboom kapot maken.of w8 je tot die slagboom open gaat:S hoe gaan die slagbomen dan open Die dingen gaan niet open :rolleyes: Je moet het rammen. Reageren
acount manager Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ga gewoon die slagboom kapot maken.of w8 je tot die slagboom open gaat:S hoe gaan die slagbomen dan open Die dingen gaan niet open :rolleyes: Je moet het rammen. maar iemand zegt dat ze open gaan en dat is waar als je ze met een bazooka knalt gaan ze wel open Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.