Jump to content

Genoeg verteld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg steeds meer het idee dat ieder punt van het spel al eens is aangekaart en een eventuele oplossing voor bedacht is. Heb ik hier gelijk in?

Geplaatst:

Als iemand weer een keer iets "denkt" te hebben gevonden is het al ondekt :) .

Het wordt vast en zeker weer drukker met de PC Versie.

Het wordt wel saaier hier.

Geplaatst:

ja en dat is logisch want net wat je zegt als iemand wat ''ontdekt'' dan is het al gevonde...maar het word ook mooier weer dus kruipen mensen ook minder snel achter de computer. dus die factor speelt ook een rol.

Geplaatst:

ach ja iedere keer dezelfde vraag, en iedere keer hetzelfde antwoord, op den duur wend het maarja, ik w8 af op de nieuwe stroom vragen bij de pc versie

Geplaatst:
ach ja iedere keer dezelfde vraag, en iedere keer hetzelfde antwoord, op den duur wend het maarja, ik w8 af op de nieuwe stroom vragen bij de pc versie

Ja.. en aangezien alles al zo'n beetje behandelt is gaat de slotenmaker het erg druk krijgen denk ik ;)

Maar het klopt wel dat het hier in het SA gedeelte een beetje uitgestorven is... jammer, maar begrijpelijk.

Geplaatst:
Maar het klopt wel dat het hier in het SA gedeelte een beetje uitgestorven is... jammer, maar begrijpelijk.

We hebben ook wel drukkn maandenachter de rug gehad. Nu weer stilte voor de storm... Er komen nu geen grote groepen nieuwe spelers (zoals bijv. met Kerst) tegelijk bij.

En er is natuurlijk steeds meet de vinden op de walkthrough. Misschien dat dat ook een oorzaak is.

Misschien dat de zoekfunctie ook vaker word geraadpleegd voordat een topic wordt gestart...

Geplaatst:

Ik hoop dat het zow is broke.

Heb het momenteel ook erg druk op me werk. We zijn o.a. voor aan het bereiden voor de aankomende rotterdamse marathon.

Ben dus 's avond vaker moe en weinig puf om iets te doen.

ewoud

Geplaatst:

het enige forum dat nu nog veel berichtjes heeft is het onzin forum

en aangezien ik niet kan modden en geen MTA en GTA III heb heb ik daar ook niks aan :(

Geplaatst:

Bij de pc versie van gta sa komen er waarschijnlijk veel meer vragen als bij de ps 2 versie, want bij de pc versie komen er waarschijnlijk modifications.

Geplaatst:

Wrm niet.

Het is juist leuk als er modificaties komen. Gewoon wat extra fun is het.

En ik hoop(weet wel zkr) dat er ook een mta voor komt.

ewoud

Geplaatst:

Tsja.. het blijft gewoon wachten op de n00bs invasie die gaat komen als de PC versie uit is.. dan gaat het hier drukker worden, eerder niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...