Jump to content

Leuke online game

Recommended Posts

Geplaatst:

Haha, die herinner ik me ook nog wel. :clown:

Ik zal de clou niet verklappen, maar ik vond het altijd een geweldig spelletje om vrienden en famillie mee voor

de gek te houden. Moeders zijn over het algemeen snel aan het schrikken te maken, dus een geschikte prooi is snel gevonden... :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
Weet ik niet. :$

Jesus!!!!! ik ik vloog over mijn bed van het vershiete :bonk: ik sta nu nog te bibberen :cry: straks krijg ik nog een hart aanval !

(ik heb de site toch kunnen openen)

Bewerkt: door Ely
Geplaatst:
Haha daar gaat de clue. :puh:

Nu weet iedereen wat hij/zij ongeveer kan verwachten. :7

srry dat ik je clue hebt veraden :puh: maar mij heb je inieder geval te pakken :puh:

er zullen nog wel mensen zijn die eerst het spel spele en dan pas naar de reacties lezen :puh:

Geplaatst:

damn.. :7 ik weet wat er gebeurt eh, heb het al eens gespeeld, en filmpjes van gezien op youtube.

maar toch schrik ik me nog rot als het tevoorschijn springt :puh: terwijl ik echt wel voorbereid ben xD

Geplaatst:

Haha nou ik wist van niks, ik dacht: "Yeah! eindelijk door dat smalle g....JESUS KRIMMENIKKELS!!!

Er ging echt een hele schok door me heen en mijn hart sloeg over( bij wijze van spreken).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...