Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) http://fun.drno.de/flash/games/lab.swf En vergeet niet je geluid aan te zetten, het is echt de moeite waard om bij lvl. 4 te komen. EDIT: Ik vind het te lullig om niet te zeggen, dus zet je schrap bij level 3 [/font] Bewerkt: 8 oktober 2008 door Addicted2 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Haha, die herinner ik me ook nog wel. Ik zal de clou niet verklappen, maar ik vond het altijd een geweldig spelletje om vrienden en famillie mee voor de gek te houden. Moeders zijn over het algemeen snel aan het schrikken te maken, dus een geschikte prooi is snel gevonden... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 http://fun.drno.de/flash/games/lab.swfEn vergeet niet je geluid aan te zetten, het is echt de moeite waard om bij lvl. 4 te komen. EDIT: Ik vind het te lullig om niet te zeggen, dus zet je schrap bij level 3 [/font] ik kan de site niet openen hoe noemt de game? Reageren
Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Weet ik niet. :$ Reageren
---Elias--- Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Weet ik niet. :$ Jesus!!!!! ik ik vloog over mijn bed van het vershiete ik sta nu nog te bibberen straks krijg ik nog een hart aanval ! (ik heb de site toch kunnen openen) Bewerkt: 8 oktober 2008 door Ely Reageren
Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Haha daar gaat de clue. Nu weet iedereen wat hij/zij ongeveer kan verwachten. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Haha daar gaat de clue. Nu weet iedereen wat hij/zij ongeveer kan verwachten. srry dat ik je clue hebt veraden maar mij heb je inieder geval te pakken er zullen nog wel mensen zijn die eerst het spel spele en dan pas naar de reacties lezen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Niet leuk... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Niet leuk... lol heb je hem ook gespeeld? Reageren
.Senne Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 damn.. ik weet wat er gebeurt eh, heb het al eens gespeeld, en filmpjes van gezien op youtube. maar toch schrik ik me nog rot als het tevoorschijn springt terwijl ik echt wel voorbereid ben xD Reageren
Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Haha nou ik wist van niks, ik dacht: "Yeah! eindelijk door dat smalle g....JESUS KRIMMENIKKELS!!! Er ging echt een hele schok door me heen en mijn hart sloeg over( bij wijze van spreken). Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik schrik me een hoedje, god man! Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Ik schrok me een hoedje Niet dus, ken deze al van youtube Bewerkt: 8 oktober 2008 door Sprunk Reageren
Basssss Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik kreeg een hartaanval, man! Reageren
M4X Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Deze ken ik ook al erg lang, niet omdat ik hem zelf gespeeld heb, maar van dat o zo leuke filmpje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.