---Elias--- Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Deze ken ik ook al erg lang, niet omdat ik hem zelf gespeeld heb, maar van dat o zo leuke filmpje Haha! ik heb hem ook juist gespeeld ik heb de computer niet geslagen maar ik vloog gewoon bijna over mijn bed:p hier is ook een grappige: http://nl.youtube.com/watch?v=u_-U9PBiA8c zie naar de herhaling zoo grappig Reageren
vice Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Lol ik opende de link, maar ik zag zo een rood balkje en zo dus ik dacht dat het spel eruit was gehaald of zo(en omdat er ik niets van verstond had ik het maar gesloten) en toen las ik hier of er een oplossing van is, gelukkig dat ik nu weet wat het is(maar toch ben ik niet geschrokken omdat ik het wegklikte door dat ik dacht dat hij niet werkte ). Mij heb je niet kunnen foppen! Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Bij werkt het niet. Er staat iets in het duits bij mij. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Dat filmpje van dat meisje. Eigenlijk wel zielig, die heeft ckers nachtmerries hierover. @mensen die hem niet kunnen openen: Probeer het nog een keer, dat hielp bij sommigen. Reageren
Fedmas Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Kende ik al! ik schrok de eerste x niet omdat ik een andere kant op keek Reageren
Addicted2 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Haha, dus het werkte, opnieuw op de link klikken? Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Heb een andere laptop geleent. Dit keer deed het wel. Ik schrok me kapot. En toen me broer het probeerde schrok hij niet hij keek er gewoon naar. Reageren
Im_SiK Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Heh.. Dat spel is raar jongen . ik raak niet eens dat zwart aan of die zogezegde muur en dan ben ik af :/// Reageren
the_dan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 in een woord cool oh nee dat waren er al weer 12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.