Jump to content

92,5 procent?


super BV

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb gta nu 92,5 procent maar ik weet niet hoe ik 100 procent moet halen ik heb alles gedaan van de 100 procent checklist.

Ik heb van een eiland de hele most wanted lijst gedaan moet ik soms vanalle drie de eilanden de most wanted lijst halen? maar dat lijkt me dan niet 7,5 procent schelen

Verder zou ik het niet weten

Alvast bedankt

Bewerkt: door super BV
Link to comment
Delen op andere websites

Een mooi overzicht staat in deze post van Hanneswasco:

Categorie Details aantal %
Missies Alle storyline missie's en de assasins, races, drug delivery's en exotic export. 68%
Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie's garage 2%
Vrienden Open alle special abilities van alle vrienden en doe alle activiteiten (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend bij alle activiteiten (bowling, darts, ...) 5%
Random Characters Vind alle RC's en doe hun missie's (behalve die van Jeff, Cherise, Clarence en Ivan) 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen van de Most Wanted-lijst 2,5%
Vigilante Vermoord 20 criminelen van de On going-lijst (dit hoeft niet aan één stuk doorgebeuren) 2,5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Unique Stunt Jumps Vind en doe alle USJ's 2,5%

Misschien kan je ook eens een kijkje nemen op deze site: Klik voor de 100% checklist

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je Visser23, om m'n post te citeren, maar ik zal ze eens iets uitgebreider maken, want hij is nogal vaag, vind ik.

Categorie Details aantal %
Hoofdmissies Speel de hele storyline uit. 60%
Drug Delivery Doe 10 succesvolle drugs leveringen voor Little Jacob 2%
Excotic Exports Lever 10 auto's af aan Brucie 2%
Races Win alle 9 races (3 op elk eiland) 2%
Assasins Doe alle 9 huurmoorden 2%
Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie z'n garage 2%
Random Characters Vind alle Random Characters en voltooi al hun missies 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen op de Most Wanted lijst (10 per eiland) 2,5%
Current Crimes Vermoord 20 criminelen op de Current Crimes-lijst van de poltiecomputer. (Deze moeten niet aan één stuk gedaan worden, en zijn willekeurig) 2,5%
Vrienden Doe alle activiteiten die je met je vrienden kan doen, en unlock al hun special ability's (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend(in) in alle activiteiten (full game bowling, darts, QUB3D en biljart) 5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Stunt Jumps Doe alle 50 Stunt Jumps goed 2,5%
Totaal Doe de hele 100% van GTAIV 100%

Jij moet dus nog alle eilanden van de Most Wanted lijst afwerken, en niet van 1 eiland. Dat is dus al 2,5%. Je moet waarschijnlijk ook nog 20 On Going/Current Crimes doen. Dat is ook nog eens 2,5%. Verder moet je waarschijnlijk ook nog op QUB3D een hoge score halen. En dan kom je aan de 100%. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je Visser23, om m'n post te citeren, maar ik zal ze eens iets uitgebreider maken, want hij is nogal vaag, vind ik.

Categorie Details aantal %
Hoofdmissies Speel de hele storyline uit. 60%
Drug Delivery Doe 10 succesvolle drugs leveringen voor Little Jacob 2%
Excotic Exports Lever 10 auto's af aan Brucie 2%
Races Win alle 9 races (3 op elk eiland) 2%
Assasins Doe alle 9 huurmoorden 2%
Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie z'n garage 2%
Random Characters Vind alle Random Characters en voltooi al hun missies 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen op de Most Wanted lijst (10 per eiland) 2,5%
Current Crimes Vermoord 20 criminelen op de Current Crimes-lijst van de poltiecomputer. (Deze moeten niet aan één stuk gedaan worden, en zijn willekeurig) 2,5%
Vrienden Doe alle activiteiten die je met je vrienden kan doen, en unlock al hun special ability's (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend(in) in alle activiteiten (full game bowling, darts, QUB3D en biljart) 5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Stunt Jumps Doe alle 50 Stunt Jumps goed 2,5%
Totaal Doe de hele 100% van GTAIV 100%

Jij moet dus nog alle eilanden van de Most Wanted lijst afwerken, en niet van 1 eiland. Dat is dus al 2,5%. Je moet waarschijnlijk ook nog 20 On Going/Current Crimes doen. Dat is ook nog eens 2,5%. Verder moet je waarschijnlijk ook nog op QUB3D een hoge score halen. En dan kom je aan de 100%. ;)

Dan heb ik nog veel werk :7 xD

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is Most wanted eigelijk ?

Als je gewoon even op WikiGTA gekeken had dan wist je het wel. Kijk hier maar eens.

Most Wanted zijn een soort van politie missies waarbij je 30 (10 op elk eiland) criminelen moet vermoorden. Dit zijn niet zomaar kleine crimineltjes! Het zijn 10 "gezochte" criminelen die dus meestal een groot strafblad hebben.

Verwar de Most Wanted niet met de gewone Vigilante! Want de Vigilante is de bedoeling om 20 criminelen te vermoorden, die nu een criminaliteit uitvoeren, zoals een wagen stelen, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is Most wanted eigelijk ?

Dit is een submissie waaraan je pas kan beginnen als je de missie 'Crime and Punishment' hebt behaald. Door in een politieauto te stappen en als optie 'Most Wanted' te selecteren kun je starten. Je moet hier dan de grootse criminelen van Liberty City om het leven helpen. De Most Wanted missies zijn tevens benodigd voor de 100%, ze brengen je dan ook 2% dichterbij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...