maikelajax Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Hallo iedereen weet iemand een antwoord op mij probleem; Ik heb het zogenaamde GFS geinstalleerd, via dat programma kan je sirene's of andere geluiden in SA zetten. Maar hoe moet ik dit doen?? Alvast bedankt, Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Stond er niks in de ReadMe? Zet ook eens een link naar die GFS... MP. Reageren
maikelajax Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Stond er niks in de ReadMe?Zet ook eens een link naar die GFS... MP. Dit is de link naar GFS, http://gtaproject.free.fr/upload/GFS_Setup1.1.rar Reageren
K.O. Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Het programma is best wel duidelijk toch? Volgens mij staat er maar weinig in dat niet te begrijpen is. Je opent het programma en bovenin zie je "GTA San Andreas Folder Location". In mijn geval is dat C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1, oftewel C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/. Als dat bij jou niet zo is kun je bladeren naar de GTA map. Bij 2 kun je kiezen voor Extract en Import, dat lijkt me ook niet zo moeilijk. Klik op extract als je een geluid uit het archief wilt halen, klik op import als je een geluid in het archief wilt stoppen. Bij de Import/Export folder kun je kiezen waar de bestanden moeten komen te staan die je uit het archief haalt, of waar de bestanden staan die in het archief moeten komen. Bij 4 kun je kiezen tussen het STREAM en het SFX archief. Voor geluiden van voertuigen en sirenes moet je bij SFX/GENRL zijn. Duidelijk genoeg? Ik heb wel ooit een tutorial geschreven voor een andere SAAT GUI, die ik persoonlijk zelf fijner vind werken. Zoek 'm maar op in de Master Tutorial List, misschien dat je dat programma fijner vindt. Reageren
maikelajax Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Het programma is best wel duidelijk toch? Volgens mij staat er maar weinig in dat niet te begrijpen is. Je opent het programma en bovenin zie je "GTA San Andreas Folder Location". In mijn geval is dat C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1, oftewel C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/. Als dat bij jou niet zo is kun je bladeren naar de GTA map. Bij 2 kun je kiezen voor Extract en Import, dat lijkt me ook niet zo moeilijk. Klik op extract als je een geluid uit het archief wilt halen, klik op import als je een geluid in het archief wilt stoppen. Bij de Import/Export folder kun je kiezen waar de bestanden moeten komen te staan die je uit het archief haalt, of waar de bestanden staan die in het archief moeten komen. Bij 4 kun je kiezen tussen het STREAM en het SFX archief. Voor geluiden van voertuigen en sirenes moet je bij SFX/GENRL zijn.Duidelijk genoeg? Ik heb wel ooit een tutorial geschreven voor een andere SAAT GUI, die ik persoonlijk zelf fijner vind werken. Zoek 'm maar op in de Master Tutorial List, misschien dat je dat programma fijner vindt. Als ik dit doe krijg ik de volgende melding: ERROR Directory C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\audio\SFX\SFX\GENRL Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb eigelijk geen verstand van GFS, maar wel van SAAT ook wel San Andreas Audio Tool genaamd. Dit is een tooltje waarmee je zelf stukjes kan maken maar ook andere geluiden kan vervangen. Hier kan je Saat downloaden. Met behulp van deze tutorial van K.O. kan je gemakkelijk en snel SAAT installeren en gebruiken. Ik heb overigens ook nog een leuke sirenemod ( Nederlands ) gevonden, die kan je hier downloaden. Filmpje als bewijsmateriaal dat hij werkt: Alles op een rijtje: San Andreas Audio Tool TutorialEn als tip : Sirene mod Bewerkt: 10 oktober 2008 door GekkieJ01 Reageren
bLADE` Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 TY gekkiej Ik zocht hem ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.